4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
maljor
Jag tror de kommer funka kanon. De är snyggt att bryta av lite ibland.
Kommer själv göra de med,
Vi kommer låta våra gäster gå ut ett tag och sträcka lite på benen. och samtidigt kommer våra servering personal att bjuda på nått litet att dricka tills de är dags för vår första vals:) ( linedance)
Jag tror inte man behöver underhålla de med något eftersom att man brukar vilja sträcka på sig lite efter maten.
Bra =) Då ska jag köpa mig en ny tiara idag
Har en känsla av att jag har glömt något men jag kan för mitt liv inte komma på vad!
Här kan nu se lite bilder ( om de funkar) om bröllopet. Ni får gärna hjälpa mig att välja vilken av skorna jag ska ha. har båda i garderben men vet inte vilken va de jag jag ska ha. De med band är vita och min klänning är vit, de andra är ivory. jag får garanterat inte skavsår av de med band. Kolla även in frisyrerna och säg vilken ni gillar bäst.
maljor
Här kan du se vad jag ska ha och de är inte pärlor rakt igenom.
heli0.spaces.live.com/%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!BA6FDC5E7C3B2925!138&_c11_PhotoAlbum_startingImageIndex=&_c11_PhotoAlbum_commentsExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentFocus=&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1
äh de där gick ju inte alls. vet itne vad som hände nu:)
Vad har jag gjort.. ser de konstigt ut för er när ni kommer in hit?
Melleni
det funkar inte =(
ja lite då ;)
heli0.spaces.live.com/default.aspx
Prova denna i stället. har nu konstig bild?
Hmm, ser konstigt ut ja... Jag tror det kan vara för att länken var så lång. Så om vi skriver många inlägg så den hamnar på en annan sida, kanske det ser normalt ut igen... ;)
kolla in bilderna på disan där