4 Augusti 2007 *Tråd2*
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Öppnar en ny tråd då den gamla är stäng. Hoppas ni alla hittar hit.
Vad tycker ni om låten Sarek- genom eld och vatten? Funderar på att ha den på vårt bröllpet, men låta vår solist göra om den till en ballad. Gillar verkligen exten i den. Väldigt fin. Vad tror ni om det?
Melleni : jag gillar oxå den låten skarpt och tykcer absolut att ni kan ha den på bröllopet..
Vi får gifta oss!!!!!
Hindersprövningen kom hem i brevlådan idag. Trodde först att det var om deklarationen och att de hade räknat fel och vi skulle få betala tebax 10 000 istället för att få pengarna.
Hade helt glömt bort att jag skickat in den.....Är så lycklig! Nu känns det på riktigt!
Hoppas att alla ni som har en jobbig period, står ut och mår bättre snart. Jag hade min i lördags men nu är allt tipp, topp igen!
annaochkim
:) Va kul för er med...
Fint namn den kille har:) ( min heter de med)
Melleni (4/8-07)
Tack. Jo det har varit mycket, och är en dle som komemr nu framöver. jag försöker strukturera upp vardagen lite och försöker att inte ta på mig för mycket. tack, jag skall ta det lungt. Kram
Melleni
Vad roligt att det passar bra ihop =)
Hade tänkt att jag skulle få en hel del gjort idag men 10.45!!!!! ringde de från vikarieförmedlingen på kommunen och ville att jag skulle komma och jobba på ett dagis 10.00! ehm.. är det jag som har missat åt vilket håll klockan går?
Det är ju inte första gången de gör så heller tyvärr "kan du jobba kl 8? men klockan är ju 9.30!! ojdå..."
Men, tacksam som man blir för att man får jobba så kastar man sig upp på cykeln och sticker iväg.
Men men, nu sitter jag och funderar på om man ska sticka ner på stan och köpa sista sakerna till ringkudden
hej tjejer.
Hoppas ni som ahr en jobbig period snart får det bättre igen.
Kryp upp i soffan och gör bara INGENTING! Det är mitt bästa tips.
Jag hade också massor med saker jag bar på för ett tag sedan, tillslut brast det och min sambo fick verkligen höra både det ena och det andra. som tur är så är han tålmodig och bara lyssnar och väntar på en bättre dag...
Just nu är jag bara så trött... Ska gå och göra mig en kopp te o bara slappa tror jag...
Jag har iaf bokat en tid för provsmakning av menyn den 25!
Ser fram emot det!
Vi tar med oss våra värdpar och passar samtidigt på att reka lokalen osv.
Känns bra att få det gjort!
FrökenAnna -samma för mig som för maljor ...ingen präst eller kantor i sikte ännu Trotts tjat från min sida...man undrar ju när man ska få veta....det vore ju skönt att kunna ordna med vigselprogram och så nu...så man slipper stressa så mycket sen....
maljor-gud va tråkig din lillebror är!!!! HUr gammal är han? Låter omoget att prioritera jobbet f ramför bröllopet....MIn lillebror har inte svarat ännu heller.....faktist så har ingen i min närmaste familj/släkt svarat förutom tärnan och mormor....från både mamma och pappas håll är det dödstyst....
Bruden blå-förstår om orken tryter för dig....jag är dödstrött på allt bröllopsplanerande utan att dessutom behöva ta hand om två små illbattingar,,,,,
det räcker liskom med skolan, pengabrist, sjuk katt och tjat tjat tjat på sambon för att man bara ska kräkas på alltihopa....
var till min mormor idag och fick ett armband, guld med 4 pärlor och ett litet hjärta som hon fick i morgongåva av min morfar....kul Sen så fick jag en ettöring från 1907 att ha i skon....någonting gammalt ni vet
smartiz
Jadu, ibland tar orken bara slut, för mig är det just nu
Skolan-årstenta-examinationsseminarium- C-uppsatts.
ekonomi och sommarjobb.
Bröllopsplanering
Trasig rygg och eventuellt en neurogen smärtskada i ryggen som säger Aj!!!!
Två små barn och ett hem som borde städas mer än det gör som tar min ork ifrån mig.
Vet att jag inte borde stressa upp mig, vet att jag borde luta mig bakåt och slappna av och våga släppa lite mer av all kontroll jag lägger på mig själv, men just nu känns det inte så lätt.
Jag hoppas det släpper och lugnar ner sig snart.
Vad gulligt ditt armband låter, jättefint både rent utseende mässigt och gulligt att det har ett släktvärde. Önskar jag hade något sånt, får ta och fråga min mormor, vill ju gärna ha med något från allt i ramsan.
Nytt och blått kvoten är mer än nog uppfyllda.
Men gammalt och lånat kvoten är plågsamt tom än.
Bruden blå.
Jag vet. Jag håller också på att fylla ramsan men har nog än så länge bara kommit till nytt...
Jag har inte ens något blått... Jag är ju inte blå. Får väl sy i ngn liten blå tråd någonstans...
Är det någon här som vet var man hittar snygga stilrena strumpeband som inte består av spets, rosetter o annat rysch pysch?
Bruden blå-haha..,..ja den där "nyy" kovoten är VÄÄÄLDIGT lätt att fylla haha.....lånat har jag svårt med...allt jag tänker låna av mormor ger hon ju till mig Så då blir det fått i stället *suck*