• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • TigerLinn

September mys

jo jag vill ja sjal för jag hatar mina överarmar men vill ändå inte ha en klänning med ärmar..

• MochM

Paraplyerna skall, enligt hemsidan, skydda mot regn och blåst. Vet inte om det stämmer men de fyller nog sin funktion.

• Aussiegirl

Septembermys: Tyvärr har jag inte hittat något att köpa än Men för ett tag sedan var det ett paraply till salu här på torget och i gammaldags stil fast totalt regntätt och enkel. Älskade det! Men tyvärr var det redan sålt... suck

• September mys

ok Aussiegirl vi kan ju hålla ögon öppna åt varandra

nu sitter jag med de först inbjudningskorten, viker, skär och klipper.. fasen va kul!

• Höstbrud-07

TigerLinn: Jag är precis som du, vill inte ha en klänning med ärmar men vill helst inte visa mina armar, som är den kroppsdel som jag har mest komplex för. Tränar styrketräning för fullt men vet inte om det kommer ge tillräckligt med effekt. Men hur blir det med sjal, ger det ett för påklätt intryck (som man ju inte vill ha om man vill ha utan ärmar), kommer sjalen se snygg ut och kännas naturlig?

• TigerLinn

Höstbrud-07

du kan ju ha en tunnt stickad sjal...

• Höstbrud-07

Varför stickad? Känns inte det lite märkligt...?

• September mys

stickat kan ju vara jätte fint, men det beror väl på stil i övrigt.

• janson77

Jag röstar för typ kashmirsjal, ej stickat

• TigerLinn

Höstbrud-07 jo visst du behöver inte ha just stickat de var mitt tips bara...

Svar på tråden September 2007 Nr 3