• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Billa

Ni som köper utomlands, tänk på att det tillkommer tull på typ 40% av varans värde! Det är superbilliga klänningar ändå, men så ni vet!
    För er som är nervösa att köpa en klänning ni inte provat; Dom brukar vara supernoga med att man ska ange massa mått! När jag beställde min så va det typ 14 olika mått jag skulle ange!

• Aussiegirl

Tossi:

Jättefin

Billa:

Jo jag har hört det också, men som du säger det blir jubilligt ändå Sedan kan man ju alltid hoppas på att den inte fastnar alls...

• Tossi

Ja, men 40% på varans värde är ju inte så farligt när det är såpass billigt som det är. Så jag har medräknat det.

Vad tror ni om en tårta med passionsmousse och mangomousse?

• Billa

Tossi, jag tror det blir för mycket av det goda! Det kan funka, men jag är tveksam.
    Jag skulle nog tycka att det är godare med Mango och choklad mousse eller passion och choklad mousse! Jag gillar choklad! Lr. vaniljmousse!

• Tossi

Billa om man blandar passion och mango i en mousse då och har vaniljmousse, tror du det funkar?

• janson77

Mitt förslag är att bara ta mangomousse, och sen nåt helt annat, kanske bara mosad mango, blir annars lite väl mycket mousse (från en som inte gillar tårta )

• Billa

Tossi,Det kan funka, men dom är ganska lika i smakerna ändå, liknar varandra iaf. varför just de två?! *nyfiken*

• Tossi

För att jag åt en bakelse i frankrike som hade den mousseblandningen och vitchoklad överdrag, jag tyckte den var jätte god.

• Eriks tjej

Låter gott med chokladöverdrag! Och fruktigt och choklad tycker jag är en superkombination! Ursäkta en dum fråga, men vad är det egentligen i mousse?

Svar på tråden September 2007 Nr 3