• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Tossi

vårbrud2008, då håller jag tummarna.

• ollesmamma

Gifter mig 1 september! Kul tråd

• Billa

Hehehe! Va förvirrad jag är. Satt bara å tänkte , jaha har alla så mycket just nu så ingen hinner skriva! Sen upptäckte jag att tråden va stängd! *skrattar*
    Bra Tossi att det är ordning på dig! Hehehe!!

Vi har inte gjort så mycke, tar det ganska lugnt just nu.
    Imorrn kommer några vänner över så kan jag äntligen prova klänningen på riktigt! Så att all snörning är som den ska å så! Ska bli skoj, lite tjejkväll så där mitt i veckan!!

• Billa

Å jag funderar på en sak till, kommer ni ha bara axlar i kyrkan?! Jag funderar på att köpa en tunn sjal iaf. å lägga över.

• September mys

klurig fråga, jag har tunna axelband på min klänning. köpte en lurvig bolero som jag ska ha på mig från kyrkan till församlingshemmet om det inte ös regnar men den känns lite klumpig att ha inne i kyrkan... måste nog också ha en sjal..

• vårbrud2008

Nu har jag ringt pastorsexpeditionen och det ser lite kämpigt ut i början av september.
    Kan gå om vi vill gifta oss 14.00 så nu ska jag och sambon ta en funderare till. Måste kolla med festlokalen också.

• vårbrud2008

Jag kommer antagligen att köpa en tunn sjal att ha om axlarna eftersom jag annars kommer att vara bar.

• FruÖlandstok

Åh vi har inte gjort alls mkt. Vi har bokat festlokal och vigselförrättare typ.. Ja sen har vi hittat ringar och kostym till herren men inget är inköpt.

Inbjudningskorten är utskickade på entrepenad.. vi får dom som en bröllopspresent av en vänninan som är tokduktig på sånt.

Men ja jisses det är en massa kvar, men vi ligger lite lågt ett tag till, men tanken är att allt klart innan sommaren. Det är många saker som fotograf, hår, smink å sånt som vi får hjälp av bekanta så det är ju inte heller behovet så stort att boka en massa.

• TigerLinn

hallå tjejer... :)

vi har nästan klart inbjudningarna... men jag har varit eller vi har varit tubunga att göra en grovplanering pga att mina m2b tyckte jag inte gjort annant än planaerade och i och med det så tyckte han att vi skulle ha en planering så jag ska väl gör aklart korten i april eller så minns inte...

ajja...

är de någon som vet vart man kan beställa tårtställningar? vi ska ha vanliga prinsess tårtor (ingen bröllopstårta) men skulle vilja ha ställning ändå för kul skull... men behöver ju en ställning som man inte behöver gör ahål i tårta på??? tips??

• September mys

vi ska antagligen också ha princess tårta, vad ska ni ha för färg på mazipanen?? grön
    eftersom vi har tema färg svart, lila och silver ska jag höra med konditorn om de kan göra nått häftigt av det... vad tror ni?

när ska ni andra skicka era inbjudningskort??

Svar på tråden September 2007 Nr 3