• SL78

Är det ngn mer från Onsala

Finns det ngn Onsalabrud som vill ut och röra på sig! Jag gifter mig i augusti och skulle tycka att det var kul om man kunde peppa varandra till promenader el. stavgång?? Alltid roligare när man är fler.

• Svar på tråden Är det ngn mer från Onsala
  • Broberg

Nej jag trodde jag svarat redan Duktig du är som stavar! Jag har typ 10 kilo som jag ska gå ner till 9 juli då jag ska till sömmerskan!! Men har börjat jogga på morgonen, innan killen åker till jobbet och dottern vaknar..och hoppas det ska ge reslutat. Sen är det ju det där med maten också, det bor en äkta gottegris i mig

• Katzz

Ville bara säga att jag är från Göteborg men ska gifta mig i Onsala kyrka, min släkt har sommastuga där och min pappa bor där så hejsan.

• Broberg

Hej Katzz Vart ska ni ha festen efteråt?

• Katzz

Hej Roxy.

Vi ska inte ha någon fest bara en liten enkel middag med tårta på församlingshemmet.

• SL78

roxy:
    Håller med, jag har nog en stor "gris" i mig med
    Mat o godis är ju så gott, måste verkligen tänka mig för.....ngn som har ngt bra tappavikt tips?

• Broberg

Nej jag är inte den bästa på att tipsa om sånt Ska köra igång med VV imorrn, deras program på datorn. Har insett att det bara är 91 dgr till jag ska besöka sömmerskan

• SL78

Hmmm, låter intressant. Har du koll på vad det kostar?

• Broberg

Jag tror det kostar runt 700:- men jag har fått min via inte så ärliga vägar

• Broberg

Måste passa på att fråga-- vart fixar ni blivande brudar er håruppsättning? Jag har bokat på SalongJan men när jag var där på brudkonsultation kändes det inte riktigt bra. Alltså jag tror att smink och hår blir toppen men magkänslan var ändå inte på topp. Har ni tips på några bra ställen?

• kär & galeb

Roxy
    Jag har också bokat salong jan....
    Men jag känner mig nöjd. Ska dit igen den 2:a juni och pratat lite mer.
    Vem ska du ha och varför känns det inte bra?
    Vad gjorde du på din brudkonsultation?

Svar på tråden Är det ngn mer från Onsala