-
-
Det går definitivt bra att skylla på mensen. Jag gick ju upp förra veckan innan jag skulle ha min och nu "rasar" jag i vikt när den nästan är slut.
Har precis intagit min frukost. Idag blir det ingen ND alls. Ska äta rester som blev kvar sen i lördags och sen får det bli fruktsallad efter spinningen ikväll.
Kom igen nu! -
Jag bor förresten i Örebro. :)
-
Discodivan:
Såg i Cambridgetråden att du ska få kattungar. Synd att du bor så långt bort från mig för jag och min sambo är nämligen på jakt efter en liten kisse... :) -
Ja, det är ju det... Men vi får väl fortsätta leta. Borde dyka upp en del nu framöver.... Hoppas jag iaf. Snart dags för spinning!
-
Ojoj, 11 cm på hur lång tid då? Jättebra ju!
-
Discodivan: Ojojoj.... det var många centimetrar på kort tid. :) Jag har "bara" minskat 13 cm sen januari men då har jag ju inte gått på ren kur hela tiden, fuskat en del och så också..
Tezzibezzi: Är det nutrilett du går på? Jag har ju kört Naturdiet men inte haft ngn hjärtklappning. Dock kände jag när jag gick på helt ren kur och samtidigt tränade spinning att jag blev totalt slut efter det.. Ingen ork alls... Men prova att dricka lite mer vatten? Om du inte redan dricker typ 2-3 liter om dagen..
Nu är mitt spinningpass avklarat, gick riktigt riktigt bra. Inte alls så trött. Så nu sitter jag här med min kvällmat. Ett äpple och ett päron skivat i bitar. Är helt såld på confrence-päron och royalgala-äpplen numera. -
Tezzibezzi: Okej... :) Jo, det går bra med ND. Byter nu ut fler och fler mål om dagen mot vanlig mat igen. Kör aldrig helt rena dagar med ND nu utan bara ibland. Som imorn tex när jag ska ut och äta på kvällen så äter jag ND på dagen för att hålla nere min kcal-nivå och det funkar bra. Har ju 3 kg kvar som jag vill gå ner...
-
Idag bär det av till simhallen för första gången på väldigt väldigt länge... Håll tummen för mig att jag flyter!
-
Nu är jag hemma igen från simhallen och fy f*n vad jobbigt det var... Simmade 30 min + att jag fick 30 min cykling totalt när jag cyklade dit och hem. Fick ihop 489 motionskalorier på det enligt Viktklubben. Och fler lär det bli idag. Ska cykla upppå stan senare och titta på present till sambon.
Fick verkligen kämpa för att ta mig hem nu, hade inga muskler kvar alls kändes det som. Inte långt till mjölksyran. Men nu är det gjort och nu känner jag mig duktig. :)