• Minoo

Andra dagen med nutrilett

njaaa jag smygväger mej ibland, hade gärna stäält mej på vågen fem gånger om dan :D

• Minoo

Ja jag är inte heller ett dugg i ketos kan jag anta. Men jag har nog gått ner nåt kilo ändå.
    Har kommit in i en sån bra "ut och gå"-sväng. Vet inte vad som farit i mej det är väl vårkänslor. :)
    Nån som provat på hemma Pilates? (läste om det i en annan tråd) Tänkte att jag skulle testa ialla fall.

• Minoo

Ja nu när jag väl har tagit mej i kragen och börjat gå på promenader så känner jag att jag måste verkligen göra det, sen går det liksom av bara farten :D

Men nu ska jag iaf utmana mej själv med pilates.......kanske....tror jag ;)

• Minoo

Disco:
    Motionerar du nånting?

Jag är mycket mer motiverad nu när man kan skriva av sej i denna tråd och läsa alla andras inlägg, och peppa varann.

• Minoo

Hmmmm finns det inget Cambridgeställe man kan gå på??? :D ;)
    Tillfälligt depressiv pga. vikt? Du behöver inte svara, jag var bara nyfiken.

• Minoo

Discodivan:
    Nä förlåt, det såg dumt ut det jag skrev.

• Minoo

Jag måste nog oxå köpa såna stickor då.

Har precis plågat mej med 20 min pilates, för jag åt lunch :-O föll för frestelsen
    Fick lite dåligt samvete där, jag ska ju väga mej imorgon.
    Hann ju ändå med en timmes promenad innan idag så egentligen e det ju inte så farligt.

• Minoo

Herregud vad ni är duktiga! :)

Snowsee: du hade väl gått ner rätt mycket har jag för mej?

Här kommer min aktuella vikt:

Start: 14 mars
    längd: 167 cm
    startvikt: 73 kg
    målvikt: 60-65 kg
    nuvarande vikt: 71 kg

Alltså -2 kg på 7 dgr. Inte illa för och va gjort av lilla mej! Och då har jag ändå ätit en del.

Ketosen kan jag nog titta i månen efter, jag gillar nog att äta för mycket, men man kan ju försöka.
    Kämpa på allihopa!

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett