• Minoo

Andra dagen med nutrilett

Discodivan:

det låter ju ändå hur bra som helst!!!!

• Minoo

men ändå -4,1 på lite mer än en vecka.
    Det är bra jobbat!

• Minoo

Håller med dej!
    Man behöver nog känna att man kan faktiskt äta något så man inte tappar sugen helt.

Har precis avverkar en timmes promenad + 20 min. pilates. Blir jätteglad om jag lyckas gå ner 2 kilo till tills nästa vecka. Hoppas!

• Minoo

Har ju tänkt att mäta mej men jag orkar inte leta fram måttbandet :D
    Det e mycket enklare att bara hoppa upp på vågen :D :D :D

• Minoo

Var på apoteket idag och handlade ketos-stickor. De hette Keto-Diabur-Test 5000.
    Tanten i kassan himlade med ögonen och tyckte att jag var allmänt besvärlig som skulle ha såna, typ du har ju inte diabets och såna ska bara ens läkare rekommendera, varför bantar du på det här viset??
    Blev så sur på hennes bemötande :[ :[
    Hoppas att det blev rätt stickor ialla fall för det fanns två stycken att välja mellan. Eller så gav hon mej fel på pin kiv bara för att hon märkte att jag blev sur.
    GRRRRRR :[

• Minoo

Nää hon har verkligen inte med det att göra. Ungefär som att sitta i kassan på Ica och kommentera folks varor!!!
    Om man är i ketos ska stickan vara åt det lila hållet tro?

• Minoo

Ingen ketos så långt ögat ser! :D

• Minoo

Snowsee:
    Kan bara tänka mej hur det hade sett ut i kassan * jasså fläskfile, nej det tycker jag då inte att du ska ha idag, vad ska du med det till förresten? Har din läkare verkligen rekommenderat dej till att köpa fläskfile*
    :D :D :D

• Minoo

Har ingen bra dag idag. Känner mej ur form :( så jag kommer säker att trilla dit på nånting.
    Men jag ska försöka stå emot....

• Minoo

Och jag har ätit lite spaghetti och köttfärsås, inte ens fullkorn var det.
    Men jag har iaf promenerat i en timme och simmat idag i en halvtimme.
    Nya tag imorrn.

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett