• Minoo

Andra dagen med nutrilett

Ätit både fredagen och lördagen då vi fick oväntat besök som stannade över.
    Så här nu på söndagen känner jag mej så tung i hela kroppen. Har nog gått upp ett kilo känns det som, så nu är det nya tag som gäller.
    Det har varit lite tomt här i tråden, hur går det för er andra?

• Minoo

Då har man tagit tag i helgens syndande genom att gå en promenad på en timme.
    Nu när man har trillat dit och ätit så tycker jag att det är så svårt att komma tillbaka till sina tidigare rutiner.....

Snowsee:
    Lite avis e jag på dej!!!!
    Tänk om man "bara" hade haft 4 kilo kvar.

Lycka till L8 och Karin.A och välkommna :)

• Minoo

L8
    Håller med dej det är den bästa, jorgubb kommer på andra plats för min del och skogsbär kommer sist. Synd att det inte finns i fler smaker, för det gör det väl inte?? förutom barerna då som i mitt tycke smakar blä.

• Minoo

Nån som har nåt bra tips hur man motstår frestelsen att smaka lite här och lite där när man gör lunch till sina barn?
    Dricka en liter vatten i ett svep kanske??

• Minoo

Just vid lunchen e det jättejobbigt, men jag fixade det idag iaf :)

• Minoo

Jag tycker detta e skitjobbigt!!!! :(

Åt lite lax och sallad eftersom jag var sugen, inte hungrig ens, bara förbannat sugen!!
    Tänker jag mej för innan? Åhnej inte en chans att jag gör, kanske en bråkdel av en sekund då det pluppar till i hjärnan men den tanken e snabbt bortblåst!!!
    Känns som jag börjar om hela tiden, typ att imorgon ska jag klara det HELA dagen, men nä det bara skiter sej hela tiden.
    Grrrrr vad trött jag blir på mej själv som har så dålig karaktär :( :( :(

• Minoo

Du och jag har nog samma problem då, disco!

• Minoo

Discodivan:
    Ska vi ta ett riktigt krafttag imorgon och riktigt kämpa och peppa varann till att hålla oss till pulver under morgondagen?
    Ser jag mat, så försvinner all min tankeverksamhet om att jag egentligen inte är hungrig, jag bara måste äta (har jag kommit underfund med) för att jag e så sugen.
    HJÄLP!

• Minoo

När e det svårast för dej under dagen? Typ när faller du för frestelsen?

• Minoo

Haha, då har jag två svackor, runt 12 och vid 17 tiden.
    Funderar på att kasta ut vågen tills jag har lyckats ta mej till ketos ;)

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett