• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Sister of the Night

Zozo

testa en midjekort mörk (plommon, kanske?) kavaj till. Kan bli ungefär hur schysst som helst med ett par skyhöga stövlar till :)

Muffin

Klart att du får ångest när du läser om Orlando Bloom - det är ju rent deprimerande att se karln i kort mörkt hår när han var så rar som blond långhårig älva i "Ringen"-trilogin....!

• Telemarkgrrl

Zozo - en kavaj till låter jättefint! Jag tycker att rosa kan passa till chokladbrunt (om det är rätt rosa förstås) men du kanske inte är en rosa person?! :)

Vi ska gå på Tomas Andersson Wij, nån som har en uppfattning om honom?

Sis - du vet inte hur rätt du har när du säger "björn". :D

• Telemarkgrrl

Plommon var ett ett bra förslag!

• Sister of the Night

*vippar lite uppnosigt och rodnar inför berömmet* Ååååh, man tackar! :)

Ja, jag kan just tänka mig.... Epitetet "världens största hund" bara gav mig en del angenäma bilder på näthinnan *ler och föreställer sig fröken fyrtass*

• Sister of the Night

...förresten, ROSA var också ett jädrans bra förslag! Rosa och brunt ser så aptitligt ut. Som glass. Samma sak med brunt och ljusgrönt; blir som pistachglass med choklad. Gott!

Fast jag föreställer mig Zozo som lite "mörk" i färgvalet.... "Svart -nähä?" kändes som en vink *fnissar glatt*

• Telemarkgrrl

Sis - jag är så stolt över henne så jag var tvungen att skicka ett foto på henne. Du ska ha fått det nu på din Hotmail. :)

• Sister of the Night

*kliver till mailen*

• Telemarkgrrl

Fniss, jag var tvungen att skicka ett i färg också. Förlåt att jag spammar dig med hundbilder! :)

• Sister of the Night

*Lämnar mailen med en liten sång i hjärtat :) :) :)*

• viktualia

Zozo - röda färger funkar - rosa, plommon och vinrött blir snyggt till brunt. lite beror det ju på hur "vårig" du vill se ut.

Formen på överdelen - kanske en blus med trekvartsärm? eller en kavaj med snyggt linne under... Tunika tror jag INTE på... det är väldigt får av oss "ickesmala" som blir stiliga i tunika om man har kjol till... då blir det "tema tält" och det är ju inte så gynnsamt för våra figurer.

Teletstubben - klart jag hört Tomas Andersson Wij live! Han är jättebra! Han är ju lite kyrklig av sig på ett hörn och jag tycker att han är en riktigt frisk fläkt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4