• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Oms - men du behöver du ju inte ens hitta på någon kreativ vit lögn till att stanna hemma!

Själv tycker jag mest att kombinationen halsont och tjänsteresa känns totalrutten...

• Ms K

MEN OMSAN!

Jag har totalt missat att du har en bulle i ugnen!!! GRATTIS! Grattis grattis grattis!!!

• Ms K

Vickan: synd om dig, kan du inte svänga förbi apoteket och köpa bafucin? Hjälper ju för stunden i alla fall... Hoppas det går över snabbt halsontet.

• viktualia

jag missbrukar redan bafusin!!! hi hi!

och nu drar jag till en plutthåla i Gästrikland! ses imorrn hörrni!

*kram*

• Oms

Matskedsgumman - tackar tackar! jo nog e det en bulle alltid och jag är rätt så duktig på att fylla på med andra bullar (mest kanel) för att den ska få sällskap;):D

• anne på grönkulla

Hmm, till brunt?

Idag har jag brunt till brunt. Annars har jag ofta rosa till brunt, men det ville inte du. Men de flesta färger funkar faktiskt, du är nog som jag att du ska ha varma färger? Rött o orangt funkar absolut. Pistasch o gult är inte helt fel heller - om DU klär i färgerna på mig funkar pistasch på sommaren men inte gult...). Kavaj blir toksnyggt till - till fest och en klockad kjol skulle jag ha en liten tajt kavaj, inte en vanlig kostymtjosan.

• MuffinsTönt

Haha!!
    Men Sis, Jag fick inte ångest för att Orlando Bloom är brunhårig istället för blond. Utan för att jag stressar ars*et av mig så fort jag sätter ner foten i skolan.

Men du har också rätt. Det gör ont i hjärtat varje gång jag ser den brunhåriga Mr Bloom. *snyft snyft*

Ohh, jag vill också ha bamsehund-bilder! Får jag, får jag!?!*flörtar med fransarna*

• Oms

hahah - jag behöver läsglasögon tror jag jag läste att Muffinsen skrev "flörtar m tassarna" haha

• Sister of the Night

Muffin

Äntligen en som kopplar galoppen :D
    Alla bara stönar om hur snygg karln är - själv blir jag sval som en driva Polar-is när jag konfronteras med de töntiga krullbilderna. Har man sett trilogin med den ljuva älvans dansande slingor så kan detta mörkbruna krull inte göra mycket för sensualismen... ;) :) :D

• Sister of the Night

och till alla er som bara äääääälskar Orlandos frilla så kan jag lite diplomatiskt sådär nämna att det är kanske inte så mycket FRISYREN det är fel på.
    Mera den söndertrasade drömmen om den blonda älvan who goes ordinär skådis a lá hollywood.... :( :( :(

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4