• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Omsan - vaddå säga A?!!? Hm.. jag har väl inga hemlisar just nu?? Inga jag vet om själv i alla fall.. ha ha!

Zozo - brygga kaffe på för kallt vatten är hemskt enkelt: Använd bara en billig och långsam vanlig kaffebryggare så HÄPP har du kaffe som är "felbryggt".

Och åååååååååå det är klart att jag kommer stormande mot Sthlm om drottning Zozo behagar glida förbi... eller rättare sagt: Jag VILL ju så gärna träffa dig! Så avslöja gärna datumen (eller i alla fall inom vilken vecka/spann ) vi pratar om. Men jag lovar inget, min sommar planerades utan att jag fick vara med.... *gruff*

• Zozo

Vickan det rôr sig troligtvis om nagonstans runt den 10 aug.. men jag kan heller inte lova nagot ännu

Har ni SETT den här??

www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2326858.html

Man skulle kanske fraga folk hur de hänger sina nytvättade Levis 501or... eller hur de torkar av sin IKEA GRÖNAS byra???

• viktualia

10 augusti är en fredag i världen. Jag jobbar den veckan, men helgen är obokad. Veckan efter, alltså mån 13/8 och framåt, går jag intensivkurs för körkort och är väldig fast i hålan.

• Oms

Men vickan - du skrev att du skulle sätta igång o pladdra själv men du kom ju bara till bla bla bla ju;)

Zoz1 det låter utmärkt - keep me posted om datum o tid osv! vore kul att träffas!

• viktualia

jasså... hi hi hi....

har inte så mycket att säga mer än att jag tror att jag tänker utnyttja det vackra vädret och ge mig ut på en cykeltur nu. jag jobbar ju hemifrån (kom hem från bortre civilisationen (dvs Hofors) ) vid lunch. Det känns mer naturligt att jobba ikväll än nu och jag behöver lite motion (har ätit för många kalorier redan idag.... ) för att få äta nåt mer.

så *vinkevink* nu drar Vickan ut i solen!

• Telemarkgrrl

Jag vill också träffa Zozoooooooooooooo!!! Fredagen den 10 aug är den sista fredagen på min semester så runt det datumet kommer jag ha gruvlig ångest och vill gärna ha något roligt att göra.

Annars har jag så sjukt mycket att göra på jobbet men är just nu hemma och väntar på en hantverkare som ska komma och kolla in vårt badrum som ska renoveras. Hoppas han kommer!

Kommer antaligen att vara tvungen att jobba även imorgon trots att jag egentligen hade tänkt vifta med svenska flaggor, morsa på knugen och dricka mig full. :(:(:(

• viktualia

Nu har jag cyklat 16 km på en timme, vilket betyder att jag bränt 470 kcal! Najs! Busdagen i lördags innebar ju överkonsumtion av mat... ajabaja.. men gott var det!!!

Zozo - känn ingen press... men lördagen den 11/8 vill jag sammanstråla med Stubben, Omsan och dig och alla övriga trådisar som kan ses! *fnissar och hoppas*

• MuffinsTönt

Hello!!!

:o Ska Zozo komma till Sverige?!?!? Attans, då får jag planera in en resa till Stor Stan. :D

Den där borste-tråden läste jag i början. Jag fattade precis vad hon menade. Var såå avundsjuk på henne för hon har nys köpt den. Jag vill också ha en sån! :D Vette inte va som hände sen...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4