• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Usch!!! Kan det inte sluta komma en massa obehagliga överraskningar.... :[:(

Fick reda på att jag kanske missar möhippan oxå. Med min tur lär det bli så också... :[:( *surar som bara filmjölksmuffins kan*

• viktualia

fniss fniss!

Vickan kommer inskuttandes!!! åååå vad skoj vi hade igår!! Ni har väl adressen till min blogg allihop?!?! Där har jag beskrivit hela busdagen i alla fall!

Nu ska jag skutta i säng! *gäsp*

• MuffinsTönt

Jag var på bio igår och såg på Pirates- filmen. Jösses, vilket spektakel! tur att jag inte betalade. :D

Vi såg den på Bergakungen, sen jag gick vi o tog ett glas vin. Smart med bar egentligen! :?
    Sååå mysigt varje gång man går på bio och kan sitta o hålla handen. *hihihihi*

Btw- Morrn Morrn!!!

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!!

Jag har också haft en underbar helg! Vi har städat (kanske inte så kul just då men sååå skönt efteråt), ätit världens godaste middag hos världens godaste vänner och haft picknick nere vid Hammarby sjöstad och ätit våfflor. En perfekt helg.

Och nu har det helt plötsligt blivit sommar, så j-a underbart om ni ursäktar språket!

• Telemarkgrrl

VickisPickis, så FRUKTANSVÄRT najs det lät alltihop!! Varenda liten detalj var ju bara så bäst, vilka kompisar du har!

• viktualia

Godmorgon allihop!

Jag jobbar hemifrån - tjaaa hemifrån päronens villa. Ska åka på tjänsteresa i eftermiddag och orkade inte åka hem till hålan igår. Alltså sitter jag och jobbar vid päronens gamla trötta dator... pytteliten skärm och låter som ett tröskverk... fniss fniss

Muffins - vore skoj att gå på bio där på Bergakungen, det verkar häftigt!!

Telestubben - japp! jag har tidernas goaste vänner! *ler fortfarande lyckligt och lagom fånigt*

• MuffinsTönt

Vickan
    Tycker du ska prova den nästa gång du är här och det går nån bra film. Vi funderade på VIP rummet, just för att se hur den är. MEN... 205kr för EN biljett. Nja... så bra var filmen faktiskt inte. :?

Jag har inte hunnit läsa dina äventyr. Får kolla igenom gamla mejl. :D

• MuffinsTönt

:o:o

Va snäll du är! :p

:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4