• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

Ja, det är ingen ide att du komme rhit, Vickan, för det finns inte ett enda litet jordgubbsfrö kvar. Jag kunde inte ens förmå mig till att spara några åt maken som är på vägen hem.

• viktualia

Förresten kära Telestubbe - det första mysko meddelandet inför helgens bravader har landat hemma hos oss.

Vi fick gå till posten och hämta ut en låda - en flyttkartong som innehöll ett brev med info om lördagen!

• MuffinsTönt

Åhhh!!!!
    Jag är såååå knäpp. Skrev ju att jag är sur o frustrerad o bla bla bla. Vad gjorde jag då? Jo! Jag gick hem till grabben o bölade. :? Det var ju inte meningen men jag kunde inte hålla emot längre. Tillslut skrattade jag samtidigt som jag grät. Stackarn var helt förvirrad. *hihihi* Men nu mår jag bättre! Det som kommer får komma. Kan inte planera o kontrollera allt. 8)

• MuffinsTönt

vickan
    Hade jag inte vetat om att du har gift dig, skulle jag tro att det är möhippa på G! :D:D:D:D

• Telemarkgrrl

God morgon, god morgon!

Men Vickis så spännande, berätta mer!!!

• Telemarkgrrl

Hörre ni förresten, vad händer egentligen med den där klimatförändringen? Det är ju så kallt på morgnarna att man håller på att frysa ihjäl? :?

• Telemarkgrrl

Men imorgon är det juni!!! :):):)

• MuffinsTönt

Morr´n Morr´n!!!

Usch! jag borde va i skolan o plugga nu. MEN jag sitter hemma och käkra frukost istället. *lalalalala*

Vickan
    Tell me more! Tell me more!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4