• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

Ja, det var ju en bragd bara att få komma på intervju bland så många sökande!! Tjohoo, vad du är bra, Vickis! Nu får vi fortsätta pompomma och hålla tummarna för att det går vägen!!

Gaaaah, ska ni utsättas för practical jokes också?! Jag som trodde att det skulle vara en mysig dag?! Jag skulle vara sjuk av nervositet om det var jag, jag är nog inte så bra på att utsättas för practical jokes tror jag. :D

• viktualia

Telestubben - det blir nog en mysig dag trots eller tack vare lite bus av olika slag.. och visst är det pirrigt.. men mitt i kom ju det här med anställningsprocessen som kommer vara pirrig tills det är över... så det gäller väl bara att försöka sätta saker i sitt sammanhang. Tjänsten ska vara tillsatt innan midsommar så nästan tills dess lär jag traska omkring med mer eller mindre pirr i magen!

• Makens Pela

Muffins! Lägg gärna in min adress också, vore jättekul att få "vara med och uppleva" din resa!

Heja Vickan du är bäst! Självklart kommer det gå bra! Jag håller alla tummar jag har! POM POM
    Häftigt med en sån där upplevelsedag fast jag håller med Tellis, jag är väldigt dålig på att ta överraskningar så jag skulle vara mer än pirrig.

• viktualia

Pela - det värsta är ju att mina kompisar vet ALLT om hur dålig jag är på överraskningar och vilket kontrollfreak jag är... så ana att jag kommer bli utsatt.. hi hi.... Hoppas dock att de är snälla mot maken, han är ju verkligen inte lika skyldig till alla gamla galenskaper som jag och han har ju inte så mycket val stackarn, än att följa med... tror att han är lite måttligt road men inser att han måste... fniss fniss

• Makens Pela

Ja, jag förstår precis hur utsatt du kommer bli...det skulle nog vara lika för mig *s*
    Stackars maken...eller förresten, skyll sig själv. Ha sa ju ja *asg*

• Makens Pela

När ni vigdes menar jag *ler*

• Oms

hej tjejer... har jobbat:)

idag ska jag köpa en ny trådlöstelefon tror jag, kikade på elgigantens hemsida och hittade massor som verkade bra, hittade även bra fotopapper till billigt pris där så det kommer jag oxå hem med, ska skriva ut foton ikväll, har sååå många nu på datorn och gillar inte det riktigt

maken har fått klädkoden till kvällens festarrangemang - de ska vara iklädda gamla basketkläder haha och de som ska stå i dörren ska ha 70-tals kläder m afroperuker etc, kommer nog blir riktigt kul för honom! e såå nyfiken på att höra hur de har det och då har han inte ens åkt dit ännu, haha

nä tjejer, jag tror jag drar nu, tjingeling:)

• Makens Pela

Bye bye Oms, Jag drar jag med!
    Kram

• MuffinsTönt

Asbra Vickan!

Fy vad pirrigt. Håller tummarna för dig.

Är det bara 2 som har anmält sig? Äsch! Jag addar hela gänget så får ni läsa det oavsett ni vill eller inte. Solidaritet eller vad?!?!?! :?:D

Nu ska jag dyka mig ner i matematiken och kemins hemliga värld. *puffar till några sköna kuddar*

Ha det gött brudar! :p

• viktualia

Pela - vi gifte oss i oktober 2006 men sådana här "busdagar" funkar bara när det är hyfsat varmt ute så därför har det väntat till nu

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4