• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

Jag är förvånad själv men sprutor är faktiskt inte en av dom nojjor jag har! :D

Vickis, jättejättefin ring!!! Fast min personliga favvo var R2. Hmmm, vad behöver jag belöna mig själv för....?

• MuffinsTönt

Morrrrrrrning girls!!!

Fick ett besked igår. Min kompis ska kanske skjuta upp sitt bröllop. Usch!! Har grubblat på det hela morgonen.

Vilken fin ring Vickan! Den ser verkligen ut som en belöningsring. :D

• viktualia

Muffins - klurigt med uppskjutet bröllop!

Godmorgon allihop! Nu har nog jag kurerat mig hyfsat från förkylningen... då åkte maken på nåt snörvel istället.. och han blir ju givetvis GRYMT ynklig direkt... fniss fniss..

• Oms

halloj tjejer!

helgen har varit bra, fullt m folk som firade maken och jag stod vid spisen i ett antal timmar - maten blev super och vi har ätit och druckit som hästar (alkoholfritt vin för mig)

igår däremot så hade jag o dottern sååå ont i magen så vi var hemma båda två, skönt för sova o vila var ngt jag inte hann med under helgen alls!

hinner inte jobba heller riktigt har såå mkt att fixa med, säljer min brudklänning nu, ska snart arrangera flytt, M's syster kommer på fredag, dottern har dansuppvisning och karate gradering, skolavslutning, körverksamhet samt att hon ska till pappa vilken dag som helst...

jag behöver oxå tid o pengar för att shoppa nytt snart nu... kan inte ha några byxor längre, visst det GÅR att knäppa dem m till följd att man får såväl valkar som JÄTTEont i magen, vill inte ha ngt som sitter åt nu, tycker att det jobbigt även m bh!

vickan - tror nog att ringen passar dig bra, själv vill jag itne bära ngt annat än guld på mina händer, gillar inte ngt annat. har blivit helt kär i en ring som man ser på posters i tunnelbanan nu, en guldring m topaz i mitten - såååå fin! bara 3000kr ungefär...:(

• viktualia

Omsan - betyder det att flytten blir av???? Coolt i så fall!

Själv gillar jag egentligen inte guld, men tyckte att det var ok som vigselringar. Vill inte ha fler guldsmycken alls faktiskt!

Coolt att du får brudklänningen såld till slut!! Skönt att slippa flytta med den!

• Oms

ja och shit vilken respons jag fick på klänningen! jag har säkert fått 10 mail på bara 1 dag och det e ju då man ångrar sig när det gäller prissättningen...:( jaja, säljer den för lite under halva priset och hellre det och att ngn blir glad som får den än att jag sitter med den och att den blir förstörd genom åren, eller hur? :)

flytten då... jaaa det där e ju världens segaste projekt! och jag blir såå irriterad för hela tiden har jag rätt och de andra fel när det gäller hur lång tid de olika delmomenten kommer att ta. trots att vi har hållt på sen i februari så är det ändå så att man kommer m glädjekalkyler hit o dit! blir sååå trött *suckar högt o ljudligt* de börjar nog bli trött på mig med som redan innan säger att nej, det kommer att ta mkt längre tid än vad ni tror - men det skiner jag i!

jaja, nu har iaf alla värdar sagt JA till en flytt. nu ska de bara få tid att administrera själva kontraktbytet och oxå besiktning av lgh och det tror jag kommer att ta iaf 2 veckor och sen 2 v senare kan vi flytta som först, dvs månadsskiftet jun/juli... hoppas nu att inte ngn av de är bortresta på långsemester då...

ska snart sticka hem för dan - ska fixa picnic mat inför kvällens klasspicnic,

tjingeling!

• Oms

Vickan - faktiskt ingen felstavning utan ett uttryck som jag lånat av... pippi? eller var det Madicken? jo Madicken var det nog, det var nog Alva (Eller Albin?) som "sken" i det mesta:)

• viktualia

ajdå.. är jag så dålig på Astrid Lindgrencitat... jajaja... skoj var det i alla fall

jag sitter och tokjobbar. ska HELST jobba till 19 idag... urk och burk... eftersom jag måste gå så tidigt för husvisning imorgon...

är GRYMT godissugen men jag tänker inte falla dit! viktnedgång är alldeles för skoj för det!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4