• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

va????

Spånar???

Nääe! Jag tycker att vi börjar få till en bra kravspec på det här projektet faktiskt!!
    *nickar förnjöt*

Du!!! Man måste nog fixa en trädgårdsmästare också.. jag orkar inte sköta hela trädgården heller... måste ju ägna min tid åt att 1. hångla med maken 2. njuta av utsikten och 3. hånga lite till!!!!

• nenne78

jag ska fan ha en sån där trilobit som åker omkring och suger och sen backar tillbaka till laddningsstationen. Fast jag är lite rädd för dem också. Tänk om den helt plötsligt bara står och väntar på dig i hallen när du kommer hem, redo för ett ... öh sug i vaden. Börjar först bara smeka lite kattlikt och sen

WUUOOOOOOOOO

anfaller den och lämnar ett fult blålila märke på smalbenet.

• nenne78

å äta chokladpraliner och hångla får vi inte glömma

En massör och en Jamie Oliver (som vardagskock, han i lusthuset är ju gourmeten)

• nenne78

vi kan ta varsin flygel, det är OK.

• nenne78

BAra det inte blir som i Mtv Crib eller vad fan det heter där alla kändisar har tacky gulddoublekranar i badrummet och bautakök fastän de alltid äter på Mcdonalds. *skrattar rått*

• viktualia

varsin flygel blir bra!!! vore coolt att kunna vinka över till dig!! dessutom vore det spännande att träffa din karl IRL - vem är han som gift sig med dig?!?! *nyfiken*

• nenne78

oooh det är ju självaste greven. Fast nu ser han mest ut som piloten i Doktorn kan komma, han har bara klippt sig en gång sen bröllopet. *fnissar* Visserligen är han otroligt söt i sina lockar (ser ut som henrik Zetterberg yummie) men utan klägg i håret så blir det lite 80-tal över det. (förlåt P, men du har hört det förut)
    *hoppistuds*

• viktualia

MAJ GODNÄÄÄÄS.... Piloten i "Doktorn kan komma" är ju inte direkt nån snygging.. ha ha ha ha ha.. men jag har starkt för mig att din karl ingår i klubben "vingmuttrar" så då måste han ju vara ganska söt i alla fall!

Näääeee isch och pisch... jag är så trött att jag har börjat frysa.. kanske dags att packa ner sig under täcket och invänta att maken behagar ta sig hem.... ååå tur att jag är superförkyld för jag är skeptiskt till om det finns läbbigare grejer än hans andedräckt efter en bättre pokerkväll.... en rutten bäver skulle nog avundas...

• nenne78

näe, nu ska jag faktiskt gå till sängen och drömma heta drömmar om min prins. I uniform. *flåsar*

God natt och tack för pratstunden, vickan! *kramar om*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4