• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • anne på grönkulla

Hmm, undrar vad vår stora är på? 21 minst tror jag - men det fick vi köpt snorbilligt genom "kontakter". Min här är nog inte mer än 14 tum, men har breeeed skärm på den bärbara datorn... så den e stooooor.

• viktualia

Anne - förresten?? Ska jag skicka över lite skumpa till dig??

Det är lite dåligt drag på den här festen tycker jag.. hmmmmm

• viktualia

Anne - svårt att veta!! Själv har jag bara några mindre arbetsuppgifter kvar innan dagen kommer spåra ur totalt. För det övriga som återstår är så stort att det inte är nån mening att dra igång fredag eftermiddag när man känner sig halvsunkig i skallen!!!

Skåååååååååååååål!

• viktualia

själv har jag 7 enkäter kvar att lägga in i datorn... sen är det helg.. fniss fniss

• MuffinsTönt

Vickan

Du har fått megasuperhyper viktig mejl. :D:D:D:D:D

*hur tar korr Vickan på det ordet?*

• nenne78

va är festen slut?

fredag kväll ooch gräsänka. ÄNTLIGEN får man surfa på BT utan en massa gliringar. Jag har ätit rester och vräkt i mig glass (Sia's Anisette oh la la). Vilken helkväll.

Vi hann med att titta på ett hus innan han drog till de stora skogarna för svensexa för en kompis, och OJOJOJOJ där skulle jag lätt kunna tänka mig att bo. Utropspris? 1 775 000 k r o n o r. Jag hade hellre önskat att det var baht. Men, eftersom min man ska börja på nytt jobb och bo borta i veckorna och således dra in kosing till sin stackars pralinknaprande fru, så borde lån på 2 mille gå bra. MEN FY FAAAAAN vad mycket pengar!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH Varför ska ALLA 70-talister köpa hus NU? SAmtidigt som MIG!?!?!? Pottsorkar!

• nenne78

vickan - om huset... liked the toa. Men vad stort det var Hur många ska ni bli innan ni har avlat klart?
    Helt OK pris för så mycket hus, här finns inga hus under miljonen längre som inte är fallfärdigt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4