• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Hihihi!!!
    Va söt du är Pela. Finns det ngt annat viktigare i mitt liv, just nu, än tenta? :? Jag önskar det vore...

*djup andetag* Nu sticker jag!!!

• MuffinsTönt

GoMorrn förresten!! :?:D

• Telemarkgrrl

En jättestor lyckatill-spark i baken på Muffins!!! Hoppas att det går vägen!

Och så passar jag på att önska Pela en riktigt underbar kryssning och första bröllopsdag!! Ha det riktigt skönt och mysigt!

Idag blir det en stressig dag, massor att göra men trots det måste jag ta långlunch och sluta tidigt. :)

:p:p:p på er så länge!

• Makens Pela

Aha, Muffins, det hade jag kanske kunnat anat när det gällde dig...men som sagt, det kommer gå super!

Tack, Tellis.

• Oms

halloj tjejer!

har tok mkt att göra idag, hinner inte med er tror jag:(

sen e det full rulle hela helgen m fest o kalas för maken, så det blir nog söndag kväll som jag kikar in igen-

tjingeling och ha en trevlig helg, en superlätt tenta (vink vink muffins) en skööön kryssning (Pela! Pela!) och en smaskig långlunch (goooo Tubbies!)

• viktualia

tjoho!!

här är jag! snuvig trött och ganska speedad.... önskar att jag hade sovit mer i natt... men det var nån tokstolle som hindrade mig *fnitter*

• Makens Pela

Ja vill vi verkligen veta

• viktualia

då blir ni bara avundsjuka... hi hi

förresten har sjuknissen Vickan bestämt att after work i jobbstadens skybar är en bra idé idag!

det är ju FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Makens Pela

Efter jobbet drinkning är aldrig fel. speciellt inte en fredag när man är lite förkyld...då behövs det mest.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4