• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

Javex? det låter som ett namn på en african american typ - de heter alltid ngt sånt där, haha

• viktualia

äsch.... dåligt med Vim.... jag som hade en förhoppning!!

Sis - städa kaffebryggaren med ättika har jag gjort många gånger. Jag kommer ju från kalkens förlovade land = Uppsala där vattnet är väldigt kalkrikt! Alltså håller vi på med avkalkning på olika sätt. Det blir jättebra efter en sån rengöring!

Oms - godmorgonkram till dig också!

• Sister of the Night

Oms

GÖR DET???? *asgarv*

Vicks - det funkar alltså!

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!!

Har nån av er provat Mr Muscle? Har inte provat den men gillar reklamen. :D

• Telemarkgrrl

Jo, jag har nog hört nåt om Vim -> Jif. Fast den sorten som Vickan har hemma är inte samma som jag pratar om för det är ingen spray och så luktar den inte mycket heller.

Jag har prövat Cilit bang och det var ingen revolution precis. Men den luktade så starkt att den blåste rent bihålorna iallafall.

Är det husmorstråden här idag?! :D

• Sister of the Night

Vicks - läste du om de hyperfarliga ämnena i vanligt impregneringsmedel...?

Gomorron Muffinpinglan! :)

• Sister of the Night

Muffin din skurk - det är bara de enorma musklerna du suktar efter - ERKÄNN!! ;) :D

• Telemarkgrrl

Vickan, kul att se att Euroshopper ligger så bra till på den där listan med en hel radda produkter! Jag trodde nog att såna lågprismärken skulle vara sämre för miljön.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4