• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

Åh nej, trikåer behövs inte! :):)

Du kanske ändå skulle sova lite? Det är det enda som brukar hjälpa mig mig iallafall.

(PS: Vickan, konserten var sk*tbra igår! Och min allra-största-favvis Anna Ternheim dök upp alldeles oannonserad!)

• viktualia

Skoj att du gillade Tomas Andersson-Wij!!!

Jag skulle gärna sova, men dånet utanför fönstret gör det omöjligt... är skeptisk till om ens öronproppar skulle hjälpa...

Näee.. jag ska nog ta en lite prommis...

Filmen är f ö Segelsällskapsresan och repliken kommer från scenen när segelbåten är på väg upp i järnvägsbron. Den lilla rödhåriga killen dyker upp ur båten och skricker nyss nämnda replik!

• viktualia

Godmorgon evryhopa!

Kraxande kråkan här!

Sjukt mycket jobb och rätt mycket snor! Isch till båda!

• Telemarkgrrl

Gomorron, gomorron!

Jag mår bra men usch för torsdagsmorgnar, det är helt klart veckans tröttaste morgon för mig. *gäsp*

• viktualia

jag har ett "problem" som jag tänkte få hjälp med och det handlar om rengöringsmedel för badrum.

Maken tycker att man ska använda sånt där stinkande Jif tror jag det heter. Det stinker så illa att jag får tårar i ögonen av att vara i samma rum som det sprayas = jag kan inte städa badrummet eller vara hemma när han gör det.

Finns det något effektivt badrumsmedel mot kalk och snusk som INTE stinker så INFERNALISKT???

*tips nån???*

• Telemarkgrrl

Vim?

(blaha blaha blaha)

• Telemarkgrrl

Om ni förresten undrar över mitt (blaha, blaha) så beror det på att jag inte fick posta ett inlägg med bara "Vim?", det var tvunget att vara fler ord. :D

• Telemarkgrrl

Det är ju tyvärr ingen spray om du var ute efter det men jag brukar klafsa på en massa Vim, sen gnugga med en svamp och sen skölja av med vatten.

• Sister of the Night

vicks - testa ättika, det tar kalk och jag kan ge mig fan på att det decinfiserar också :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4