• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

Heeej flickor! Ah, jag missade ju en massa poäng i filmreplikerna bara för att jag var tvungen att JOBBA.. Det här jobbet STÖR mig i mitt BT-beroende! delvis för att jag ska ga tidigare och vara ledig imorgon.. men VADDA da!?

Poäng fick Omsan för en Prins i New York och pitt-repliken! Braaavo, braaavo!

Fleeer gator! Hmmm...Vem kan??

• viktualia

Omsan - jag är som sagt skeptisk också.... över 200 kvm golvyta att dammsuga.. hm...

• viktualia

Anne - vi fördelar hushållsarbetet rättvist.. men det är lite enklare att fördela en jättedisk mot en dammsugning på 52 kvm... vad motsvarar en dammsugning på 200 kvm?????

• anne på grönkulla

JO, jag vet! Jag skojar lite när jag frågar - för om han brukar städa så är det ju lättare för dig att säga ja till en fyrdbubbling av ytan att göra det på!

• viktualia

Anne - fniss fniss

är lite seg av förkylningsyrsel.. hi hi

som sagt... 200 kvm att dammsuga.. hmm

• Telemarkgrrl

Tjejer, jag behöver råd. Vi ska på dop om ett par veckor och behöver en doppresent. Jag vet att man brukar köpa silversaker och halsband och sånt där men jag har sett den allra sötaste gunghästen man kan tänka sig Är det helt knäppt att köpa en doppresent som huvudpersonen i fråga inte kan använda på ett par år?!

• Sister of the Night

Tellis, nä, snarare smart :) För ungen kommer ju garanterat att älska den!
    Silverprylar är jättefina men det är kanske inte nåt som roar direkt.

Fast har familjen katt eller hund skulle jag inte köpa just en gunghäst förstås.... ;)

• viktualia

Telestubben - gunghäst är väl jättebra! själv satsar jag alltid på presenter som man kan använda och ungars fall lära sig något av... typ pedagogiska pussel.....

... men eftersom jag är baptist så går jag inte på så många barndop....

• Telemarkgrrl

Haha, ibland är man ju korkad. Först säger jag att man brukar köpa silversaker och sen frågar jag om det är knäppt att köpa nåt som dom inte kan använda på ett par år. Som om dom skulle käka med silversked varje dag efter dopet och bara tycka att det var det bästa som har hänt dom. :D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4