• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

ja det var ju mång avälkända märken som försvann nu, bla skona mfl då de inte e godkända. ellar var det skon? vet at jag läste om vilka som var godkända o vilka som skulle bort, Vanish skulle bort iaf!

ingen som klurat ut ifrån vilken film

"dö för faaaan tomtedj*vel"

• Oms

sodexho är riktigt bra men tyvärr behöver du gå via en städfirma för att få tag på det, pappa tog alltid hem det ifrån jobbet förut (fastighetesföretag)och det var super till allt!

• Oms

skona o vanis e ju tvättmedel o inget annat, de innehåller fosfater o allt m fosfater ska bort pga övergödningen i östersjön - BRA tycker jag!

• Sister of the Night

Oms

Ja det är bra, på de jävlarna bara :D

• viktualia

Telestubben - jag luktade på Euroshoppers medel och det luktade rätt illa det också.. hm.... dags för förhandling med maken tror jag.. (det är hans som är hushållets rengöringsmedelsfantast - själv tycker jag att såpa och vanligt diskmedel är underskattat )

• Telemarkgrrl

Oms, jag försöker förtvivlat komma på filmer där det är nån som försöker ha ihjäl en tomte men jag kan bara komma på "Tomten är far till alla barnen" och "Ogifta par - en film som skiljer sig". *kliar mig i huvudet*

• Oms

Vickan- grön o gul såpa är mkt bra! på mitt förra jobb använde man alltid det när man rengjorde trots att de kunde få alla möjliga medel.

Tubbies! - men det e ju "tomten är far till alla barnen" det är när grannen kommer in och ska ha ihjäl tomten i Saras vardagsrum om jag inte minns fel, haha

• viktualia

Just nu har jag hamnat i värsta "yra om köpa hus" diskussionen i gravtråden... kan inte undanhålla er huset som maken tycker att vi ska titta på.. jag tycker mest att det är galet stort!!

www.bostad.dn.se/a.asp&q=1&s=1

• anne på grönkulla

Tja, det är ju billigare än vår lägenhet i Sthlm! Går det att sälja utan att ni förlorar pengar, då, om ni skulle vilja flytta eller så?
  • Ms K

STORT Vickan!!! Men FINT Lyxigt med carport, och är det en pool man kan skymta??? Niiice!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4