• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Sis - intressant idé med ättika!!!

och Telestubben - det behöver inte vara spray, som Vim måste undersökas!

Får nog starta förhandling med maken... jag blir vansinnig på tokparfymerade knasiga rengöringsmedel....

Fast just nu kanske det skulle vara bra... borde ju fixa nästäppan.. ha ha ha

• Telemarkgrrl

Fniss, ättika luktar ju inte precis parfym så det kan nog också funka. :)

• viktualia

hellre ättika än snuskparfym!!!

hur är läget med er idag då, kära knasisar?

• Oms

men tjejer - Vim har blvit Jif - har ni helt missat debatten? det finns lite VIM kvar men det nyproduceras inte.

Cilitbang - har jag köpt men ej luktat på, mammas fstighetsskötare använder BARA det när han rengjör ALLT och det ska vara fantastiskt bra - pröva!

annars är favoriten tomteskur - som tyvärr inte finns att köpa längre eller tyvärr, det e INTE bra för miljön

• Sister of the Night

Ättika luktar rätt starkt, ja.... men jag har god nytta av den! man ska visst kunna kalka av kaffebryggaren med det också! *har inte testat*

Det fina är ju att det rimligtvis är giftfritt och miljövänligt.

Ett duschdraperi som hade blivit alldeles kalkfläckigt en gång blev skinande genomskinligt igen med hjälp av just ättika och lite gammaldags hederligt gnidande.

• Oms

Vickan! jag kunde faktist filmrepliken -tycker den där killen e underbar!

den filmen e bra, gillar när de lär sig sjövett i badkaret och hustrun säger - "till höger om badborsten menar du?"

kan ni den här då?

"Dö för faaaan tomtedj*vel!"

• Sister of the Night

Gomorron förresten :)

• Sister of the Night

Oms

*skrattar* :D

vet inte, känner igen den!!!!!!

• Oms

här mås det bara bra - sprang på min äldsta väninna imorse - hon bor 6 mil härifrån och jobbar på orten men råkade ha en kurs i en lokal som ligger - hör o häpna - på min gata - tvärtemot libanesrestaurangen - hon hade glömt mobilen och kunde inte ringa o säga att hon var i krokarna men av en slump gick jag såväl senare som en längre väg till jobbet och där var hon, haha - kul!

• Sister of the Night

Det är nåt mer som byyt namn av rengöringsprodukterna!

Klorin goes.... J nånting. J----ex nåt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4