• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

det är hysteriskt stort... har knasig värmeanläggning, fasaden behöver målas om och insidan fräschas upp.. men troligen går det att göra ett klipp här... billigt hus som med upprustning går att sälja för sisådär dubbla priset redan idag.

jag tycker att det är HEMSKT stort... maken tycker att vi ska gå på visning.

huset har legat ute sen i vintras och därför lär det gå att pruta...

• anne på grönkulla

Ja, men gå på visning kan ni väl göra! Och sålänge ni inte förlorara pengar på det utan t o m tror på motsatsen så är det väl ok?

• anne på grönkulla

O har man bara råd med det så är ju stort rätt najs. Problemet är ju dels priset för det (men det slipper ni ju, det gäller ju i Sthlm) dels tiden det tar att städa...

• Makens Pela

Hallå tjejer!

Vilken tid det tog att läsa igenom!

Vickan, härligt hus. Men snälla, sätt samma trä som verandan även runt poolen om ni köper det...*s* Det såg mest ut som en betongbrunn nu och då var det ändå nått som satt runt den tror jag om jag såg rätt. Ananrs var väl priset ganska humant eller? Det är kalrt, kostar det mulltum att rusta upp kasnke det är lite jobbigt...

• Makens Pela

Eftesom det här är bröllopstorget så måste jag väl bara skriva att Maken och jag firar ett årig bröllopsdag på söndag! Tänk att det går så fort!!
    Vi åker i väg på en kryssning på söndag för att riktigt rå om varandra!!

• viktualia

Pela - japp, maken har stora planer på att i så fall bygga ut altanen runt poolen. Det ser ju kommunalgrått ut just nu...

• Ms K

Grattis pela

Vickan: för att heeelt hoppa till ett annat ämne: Du, du triggade igång mig med Reggade mig på VK idag så de närmaste 10 veckorna är det diciplin för denna jäntan också

• Oms

Vickan - jaa, kan man göra en vinst på det tror ni så varför inte, gillade duschen men inte det nya köket även om det stod "mycket fint kök" under alla de bilderna, haha

jag tycker det e onödigt stort, förstår om ni har typ 3 barn och 2 hundar men annars nej. fast det e ju grymt billigt, kostar lika mkt som min mammas 2rok som hon köpte för 2 år sen 3 mil utanför Sthlm:):o

det är helt klart bättre än de andra husen ni har kikat på men jag vet inte jag

• viktualia

Cooolt Matskedsgumman!!!! Själv har jag nog gått ner 4 kg sen jag började för snart 3 veckor sedan.

Maken gruffar lite över att han måste cykla hela tiden - men det är ju inte alla som bantar för miljön!!!

För jag har väl berättat att för varje kilo som jag går ner måste han lämna bilen hemma 5 arbetsdagar!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4