• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Bamsebokmärke borde du tagit jö!! Fick man inte Tapperhetsmedalj för sånt där när man var liten?!!?

• Ms K

God afton alla sköna damer!

Vickan - DU ÄR SÅ DUKTIG!!! Och en inspiration för mig med - superduktig!

Anne: Du är såklrt superduktig du med, applåder i massor!

Telis: ah! alltså man vill nästan vara 2 igen, ser supermysig ut. Lär ju bli kottens favvo, tänk att få sitta och gunga och krama om den där mysiga... eh - är det en häst? Mysig ser den ut iaf

Jag måste flika in att jag har det supemysigt jag med
    Min käre har haft värsta hemlängtan sista veckan, och i fredags stod han inte ut längre. Så han bokade en flygbiljett hem till mig Så nu sitter han här mitt emot mg och är min min min i tre veckor!!! Tänk att han faktiskt saknat mig med Och nu går vi runt och är typ värsta nykära Lyllos mig

• viktualia

Matskedsgumman!!!! åååå jag blir lite nykär åt er.... *springer genast till vardagsrummet och pussar prinsen som sitter vid TV*

• MuffinsTönt

ohhh! En sån vill jag också ha. *muffin surar* Ehh, eller inte. :?:D

Vickan
    Wooow!!!! Önskar jag vore lika motiverad som dig. *peppar peppar*

Anne
    Jag har tagit en massa vaccinsprutor. Är nte rädd för dem vanligtvis. Men efter 4ggr, så blir man lite skraj inför den 5 o 6:e gången. Jag förstår din rädsla!

Matskedsgumman
    Åhh! Är såååå avis på dej nu. Jag har inte heller tid o se min grabb. :( Känns som evigheter emellan. Passa på o krama o pussa nu! :D

• anne på grönkulla

Jo, alltås jag har tagit massor med sprutor - allt har jag fått typ, genom åren. Och nån gång har jag tydligen blivit skitskraj, för jag svimmar om jag inte ligger ner när de gör det. Jag brukar inte vara rädd för mycket, men detta fixar jag bara inte!

• MuffinsTönt

Jag tål det mesta när det gäller sprutor o sånt. MEN ... Bedövningssprutor hos tandläkaren! *ryser*

• viktualia

hm... jag grubblar ständigt över olika typer av belöningssystem för att sporra mig själv att kämpa vidare med bantningen. Just nu ligger jag lågt med att köpa nya kläder, känns som att det är smartare att vänta ett tag med det för att se hur kroppen förändras...

På mitt högra ringfinger sitter en ring som jag egentligen skulle vilja byta ut. Jag har, som ni ju vet, ett stort behov av att vara udda. Spana på Rv17 på www.elindesign.com/Elindesign_sve/Index_kvinnor.htm
    Den drömmer jag om att belöna mig själv med när jag blir smal och smärt... hm.... *grubbel*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4