• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

Sis, men har inte du redan en "kul-med-sig-självpryl"? Det har jag! :D

(*Nu rodnar jag så att jag måste gå och skölja av ansiktet med kallt vatten*)

• Sister of the Night

Tänk att du minns! :) Ja, men det är ju precis så, vissa saker står liksom i en klass för sig och går inte att diskutera bort. (Sen skulle som sagt aldrig i världen min sambo fråga heller, men det är ju en av anledningarna till att han faktiskt får kalla sig "min sambo" också ;) :D)

*lyser av berömmet och skickar en rosettförsedd ask i retur*

• Sister of the Night

Tellis

Men inte menar du att du redan har en????! :o :o :o
    Då är det VERKLIGEN testosteronvarning *avundsjuk så det smattrar mot skärmen* :D

• Lady o Lufsen

*tackar för den rosettförsedda asken och skickar över ett glas champagne "Lanson Rosé"*

Det är ju också just därför jag snabbt som ögat gifte mig med mannen i mitt liv!
    Håll fast vid det goda!!

• viktualia

Nääeee nu får ni komma ut ur snuskgarderoberna och berätta om vilken fråga det handlar om...

Jag törstar efter mer snusk men hinner inte gissa/leta/läsa jättenoga!

• Telemarkgrrl

Men Sis, den grejen har ju ingenting med testosteron att göra! :o:D:o

• Lady o Lufsen

Vet ni förresten- från det ena till det helt andra- att vi firar ett-årig bröllopsdag på söndag

Vi var sambos i 16 år innan vi gifte oss men det är ändå speciellt

• Zozo

Men Siiiiiiiis o Lady! Sa kan ni väl inte säga.. blir ju nyfiken... (Och det är bara i Lifterens guide till galaxen som det är kul att ha svaret utan att ha fragan...) Ut med det nu!

Kattsvans?! Men... det later ju mysigt! Lent o gosigt liksom, och det är mina ben INTE när de blir langhariga...

• Zozo

ah vi firar TVA ettariga bröllopsdagar i ar vi! Vicken lyx!

• Sister of the Night

Men det är klart att det är speciellt!! *lite yr och rosigt glad i bollen av champagnen*
    Ettårig bröllopsdag är ettårig bröllopsdag, det tänker minsann inte jag tumma på om jag nu lyckas kava mig ner från glasberget *fnitter*
    Nämen allvarligt, vi har ju också hängt ihop i rätt många år och så, men blir det bröllop så blir det firande av årsdagar, inget snack! :)

Tellis

vafan säger du, har du lett in mig på -snuskiga- avvägar....?! :o :o :o

Vickispickis, det är ingen SÅN fråga...... :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4