• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Zozo - coolt med två bröllopsdagar! Tänk att det snart gått ett år... tycker att det var ganska nyligen som jag satt och läste alla dina inlägg inför slottprojektet med dina grubblerier om matberäkning och annat....

• Sister of the Night

Zozo

Å jag har inte ens en endaste liten bröllopsdag :(
    *muttrar surt och blänger lite snett på sambon*

• Zozo

Ja du Vickan.. och bade maken och jag som annars är synnerligen jordnära och praktiska människor far nagot fanigt, rosablommigt i blicken när vi tänker pa veckan... Saaa fantastiskt härligt det var!

• viktualia

Sis - skärpning! Ut ur garderoben! du har ju väckt både Zozos och min nyfikenhet.

Årsdagar - vi firar årsdagen av när vi blev ihop väldigt ordentligt. Det tycker jag är en större dag än bröllopsdagen - men visst ska vi fira bröllopsdagen också. Fast 12 januari är mer magisk!!!

• Sister of the Night

*skrattar såmagen guppar gemytligt*

Aaaaah, gammal god hemlisfeeling helt plötsligt... :D

Vad säger du Lady, ska vi...?

• Lady o Lufsen

Neheej...dom kan gott sukta på det smaskiga svaret...den som väntar på något gott...!

Vänta ni bara när era förväntningar på mer snusk kommer i ljuset- ni kan aldrig ana vad jag o Sis har snackat om!!!

• Sister of the Night

*lägger av ett dånande gapskratt*

moahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa......!!!!

• Lady o Lufsen

Oj...hjälp- nu kom dom röda gubbarna upp ...Sister...det kanske är läge att du ( som ändå känner dessa hetlevrade brudar bäst) levererar sanningen och svaret...???

• MuffinsTönt

Näha! Så får ni INTE göra. Inte plåga oss sådär. Nu ska jag gå och lunch-glassa. När jag är tillbaks ska ni säga vad det är. :[;):D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4