Middag, Girlsen!
Jag hinner inte in här sa ofta just nu, men jag har INTE glömt bort er! Minsann!
Efter nagra dagars förvanande snö har vi nu stralande varväder igen i Luxemburg.
Jag har börjat jobba sedan förra onsdagen, sa nu är det bara pa det igen. Liiite trögt sa här i början, med allt förberedande arbete.. känns liksom inte som om man kommer nagonstans, men förarbetet krävs för att komma vidare. Bla bla.. Kollegorna är iaf trevliga, förutom att de ÄTER hela tiden; desserter hit och kakor dit.. och det hade väl inte varot sa farligt om de nu inte skulle haft MIG att äta hela tiden med... Jobbigt!
Vi gar fortfarande upp kl 6 och det är ju lite jobbigt när man kkommer i säng sa sent som tre tex.. fast det var makens fel
Naja, jag har en skôn promenad pa ungefär en halvtimme enkel väg, sa jag far ända röra pa mig lite mer än i Paris.. och det kan ju behövas..
Till helgen kommer äntligen matbordet och bokhyllan fran Ikea, sa vi far bort de sista kartongerna. Jag blir vansinning av att inte hitta mina böcker.
Jaha, tillbaka till grottekvarnen da...
Kram pa er!