• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Vikan
    Jag vet! Vissa hånglar sönder sig. :o:D
    Jag är väldigt kramig o så av mig. Vill gärna ha en puss eller nåt när det finns tillfälle. Annars tycker jag att det räcker med att hålla hand. Minus är man blir så svettig nu när det är varmt. :?

Zozo
    Tjena! Det är farligt att fika hela tiden. :D

• viktualia

Zozo - skoj att du tittade in! och spännande med nya jobbet! heja heja!

Muffins - apropå Götet så hittade vi inte några våfflor igår... letade nog för dåligt... men sen ville vi sitta ute också och det kunde man i Trädgårdsföreningen.

• MrsO

Zozo, så trevligt att se dig! Tur att jag inte är på din arbetsplats! Jag har absolut ingen karaktär när det gäller godsaker, så jag hade sett ut som en boll ganska snart...

Vi har visning på lgh ikväll - håll tummarna för att det går bra! Dvs, att ngn lägger ett skyhögt bud!

• Oms

Zozo - låter som om du trivs bra, allt fiaknde till trots *det är säkert små nätta personer som fikar* skönt att ni börjar komma till ordning

Vickan - låter som om din Götet helg var bra den med, förresten hur gick mötet?

Mrs O - jag har lagt till dig i "maillistan"

Muffinsen - låter som om du är mkt mer engagerad i dina studier nu än förr - ahr jag rätt?

• viktualia

MrsO - håller tummarna åt dig!!!

Själv har jag hittat ett nytt hus i hålan att spana på....ujuj.... drömmer lite... det var bättre pris än huset jag hittade i fredags, men också mer att renovera... fast det kan ju vara skoj att renovera en del i alla fall... *hm*

• Telemarkgrrl

Zozo - vi städade igår och då kom maken med den smarta idén att vi skulle flytta till en ny lägenhet och strunta i att packa upp alla grejer. Det är ju så mycket mer lättstädad då. :D

Vickis, jag råkade snubbla på en lista på våffelställen i Göteborg, jag skulle ju ha skickat den till dig. :[ Bla så skulle Sjöfartsmuseets café ha en våffelbuffé med "litervis med smet och alla sorters sylter".:o

• viktualia

Telestubben!

Japp!!!! Ni borde genast flytta till Örebro! På momangen skulle jag säga!

Och jag såg den där listan också, men skrev inte ut den dumt nog. Den låg på www.alltomgoteborg.se

• Oms

Mrs O - jag håller tummarna!

Muffins - att visa sin kärlek ofentligt kan vara mkt känsligt för vissa, speciellt killar. Jag o maken bruakr hålla handen då o då smat ge varandra pussar alt styck över ryggen när vi kommer nära varandra under ngn proemnad eller så, ibland sker det ofta ibland går det flera timmar emellan. inget jag funderar på därför att jag vet att närhelst jag vill kan jag pussa honom, vi e båda ok m det - men diskret - inga djupa kyssar elelr så, det tar vi hemma;)

• Oms

stryka över ryggen ska det stå, inte styck... det andra förstår ni nog av sammanhanget trots stavfelen

• MuffinsTönt

Oms
    Jag vet att vissa killar är känsliga för det. Jag menar inte att vi ska hångla ute. Utan mer som ni, en puss eller beröring av ngt slag. Han är lite dåligt med spontana kyssar, även hemma.

Egentligen är det här inte allvarlig problem. MEN ibland när jag är nere så tänker jag lite extra fast åt "fel håll".

Ang plugget...
    Japp! Dem senaste månaderna har jag inte läst nån kurs. Därför var jag lite slapp. Satsade 3 veckor på en tenta istället. Som jag klarade!!! 8)
    Nu ska jag läsa liite mer istället. :?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4