• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

Jag börjar bli hungrig - ngn som ska med o käka libanesiskt?

• Telemarkgrrl

Eeeh, jag var vara på badrummet ett tag. Jag måste ha ätit något dåligt till lunch.

Tog ni något meddelande? :?

• MrsO

Tänkte lämna det här bygget nu!

Ha en riktigt bra helg!!!

• Oms

trevlig helg själv Mrs O - o du.. ta det lungt m spriten nu, lova mig att du hälelr i deig en kanan kaffe och käkar ngt fett typ snabbmat ikväll innan du träffar maken, ok? *jag vill inte höra att ytterliggare en trådfest urartade pga att NG bjöd på fri sprit**

• Oms

Tubbies - Ja jag tog några meddelanden - det var Niklas *slemmig* Jorge *flirtig* Max *såå stel* Eric *öööh, känner du honom?* Jack * han lät Snygg!* och så var det ngn Lars som undrade varför det var upptaget hela tiden;)

• Telemarkgrrl

Hehehe, minns inte nån av dom där. Men du råkade inte ta numret till den där Jack?! :o:)

• Oms

Tubbies! nu går jag HEM! eller nja, en liten promenad ska jag nog hinna med, har knappt gått ngt alls idag ju! bara 5000steg än så länge!

men du...imorgon då.. om jag inte har blivit sämre så e jag på! jag kommer nog inte ens att lämna dottern där som det ser ut nu men säg från kl 16.00 och framåt, innan ska vi ränna runt på stan o köpa presenter och kolla på skor osv osv så det blir en hel del promenerande imorn = bra!

vi hörs på mobilen imorn för mer exakt tid!

tjingeling o kram!

• Oms

o förresten...Jack ringde från ett skyddat nummer...:(

• Telemarkgrrl

Ja, vi hörs på mobilen, Omsan! Hoppas vi får ihop tiderna, jag kommer att behöva promenera efter brunchen jag ska äta imorgon. kram!

• MuffinsTönt

Men herregud! Har jag missat trådens första party? :o
    Tom Sis var inne såg jag!!! Men jag och en kompis tog en lunch och shoppade lite smink. Vi kände för att belöna oss själva. :D

Jag fick GODKÄND!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p *djungelvrål*

Nu låter det som den var den enda tenta som jag har klarat. Det är det inte. Men den här var en svår kurs som jag missade förra gången. Därför är det extra viktig att klara den NU.

Nu ska jag göra ha frukost och göra mig i ordning. Ska träna och sen mysa. :p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4