Träff i Norrköping
Är det någon som vill träffas på torsdag, 30/1 kl. 17.30 i Norrköping och diskutera bröllop?
Är det någon som vill träffas på torsdag, 30/1 kl. 17.30 i Norrköping och diskutera bröllop?
Jag kan komma 17:30 och det ska bli kul att fa traffas och prata.
Vi gifter oss i Ostra Stenby kyrka och har prelbokat Sorby Herrgard.
Vi bor i Portugal fram till slutet av april, pojkvannen jobbar har. Jag ska aka hem nasta vecka for att planera brollopet.
Hallå på er!
Jag skulle också vilja komma den 17/2 på träffen om det går bra. Men jag ska inte gifta mig förrens nästa sommar...gör det något?Får blivande följa med eller är det en brud-träff?
Hej!
Jag ska gifta mig i maj 2004, får jag komma med på era träffar ändå? Det låter kul att träffa andra och byta idéer med.
Hej!
Det är klart att ni kan komma oavsett om ni ska gifta er i sommar eller nästa sommar, jag själv gifter mig i september, så det är ett tag tills dess.
På de träffar som jag har varit med på så har det enbart varit blivande brudar, men vill blivande brudgummar följa med så är det klart att dom ska det. Min sambo tycker nog att det är skönt att jag har hittat några andra att diskutera med. Han är inte lika intresserad av detaljer, dessutom har vi delat upp det så att han har hand om fotograf etc.
Ni är jätte välkomna, min mailadress står lite högre upp i tråden.
/Gunilla
Hej tjejer!
Jag tror att jag också sluter upp den 17/2. Vi får väl se till att hitta ett ställe med ordentligt med plats
Sveam!
Om du bor i Portugal, tror du att du kan ge mig några tips om lämpliga ställen för vår bröllopsresa, eller bra länkar. Vi skulle gärna vilja bo på något mysigt pensionat eller liknande, helst i norra Portugal. Vi är inte intresserade av Algarve eller Lissabon. Vi tänkte vara borta i cirka två veckor. Har hittat fina pousadas på nätet, men det blir ju lite dyrt om man ska stanna så länge.
Mys-Mia!
Vi bor 30 min soder om Lissabon och har inte haft nagon chans att resa runt, sa tyvarr vet jag inget om norra Portugal.
Vet inte ens vad en pousada ar, skulle jag hora nagot sa hor jag av mig. Vi har tyvarr inte sa mycket tid att resa och upptacka.
Hoppas att du kan hitta nagot anda.
Lycka till!
Hej!
Jag kommer också den 17 februari.
Är det någon som har något förslag på vart vi ska träffas? Det blir ju några stycken. Kul!
Kram Glader
Hej!
Ok, vi behöver gå till ett ställe som har öppet lite längre. Man sitter alltid längre än vad man tror.
Fräcka fröken, antingen vid Spiralen eller Kungsgatan, Spiralen kanske är enklare, men mindre. De har öppet till 21.00 på båda ställena.
Sen finns det Café Sumpen på Hospitalsgatan, men där har jag bara gått förbi, aldrig ätit på. Dom har öppet till 22 har jag för mig.
Mitt förslag är Fräcka Fröken på Kungsgatan (Skvallertorget) för deras lokaler är lite större. Har någon något annat förslag?
M v h
Gunilla
Jag röstar för Fräcka Fröken då det ligger bra och är trevligt.
Spiralen tycker jag är lite för stökigt för vårt ändamål, annars ett bra ställe. Det tredje stället känner jag inte till.
vi ses på måndag!