• Ninni

Träff i Norrköping

Är det någon som vill träffas på torsdag, 30/1 kl. 17.30 i Norrköping och diskutera bröllop?

• Svar på tråden Träff i Norrköping
  • Lindakristina

Var det 17:30 eler 18:00 den 17:e?

• geef

Hej!
    Det var 17:30 den 17:e, men kan man inte komma förrän 18 går det ju bra att dyka upp då tycker jag.
    M v h
    Gunilla

• geef

Hej!
    Det har varit så många inlägg under dagen så att jag flyttar upp den här tråden och passar samtidigt på att sammanfatta vad jag tror att vi kommit fram till, rätta mig om jag har fel:
    Café Fräcka Frökens på Kungsgatan (vid Skvallertorget) klockan 17.30.
    Om jag har räknat rätt blir vi en 6-7 stycken, det ska bli jätteskoj!

M v h
    Gunilla

• aka

Jag undrar bara hur vi ska känna igen varandra? Tänk om vi sätter oss och väntar vid olika bord!
    Skulle första personen på plats kunna sätta en liten lapp/skylt på bordet med "BT" på? Folk i allmänhet kommer nog att undra när det tror att ett gäng tjejer ska diskutera truckar från Mjölby. Hi,hi

• sveam

Hejsan,

det låter jättetrevligt och ska bli kul.
    Jag tror att vi lätt kommer att känna igen varandra, vi är dom som står och stirrar på alla andra tjejer med förlovningsringar!!

Ha en bra dag

• Ninni

Ja, jag tror inte heller att det blir några problem att finna varandra.

Vi ses i morgon!

• Anonym

Är man välkommen även om man är 50 och gifter sig för andra gången?

• Ninni

Anonym, alla som ska gifta sig är välkomna! Så det är bara att dyka upp.

• aka

Jag kommer tyvärr inte.
    Bröllopet inställt! Just nu är allt bara hemskt. Lycka till ni andra.

• geef

aka: Nej, vad tråkigt för dig. SJälvklart undrar jag vad som har hänt, men det ska du givetvis hålla för dig själv om du inte vill berätta.
    Skickar en kram till dig iallafall och hoppas att allt blir bättre.

Gunilla

• 13september2003

Hej på Er!

Jag pratade precis med min blivande, han sa att han tyvärr måste jobba över.
    Så tyvärr kan jag inte komma, någon måste ju ta hand om barnen.
    Hoppas att ni får en trevlig kväll och bestämmer ett nytt datum att träffas.
    Hoppas att vi ses en annan kväll!!

Kramar från Glader

• Lindakristina

Ursäkta att jag inte dök upp. Jag och min blivande lyckades ha ett riktigt praktgräl, det kändes inte riktigt rätt att gå bort och diskutera bröllop då.
    Jag ser att det var fler än jag som blev tvugna att hoppa av. Hur hade ni det som kom?

Svar på tråden Träff i Norrköping