• Stora A

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

Hej!

Jag vill också vara med och få lite tips och sådant...
    Längd: 163 cm
    Vikt: 63 kilo
    Mål: 55

Har kört de flesta kurerna, cambridge mm har då gått ner till 58 men så fort jag börjat äta igen så går jag upp... Har aldrig varit såhär stor ngn gång, kommer inte i några kläder alls :(

Om jag förklarar vad jag äter under en dag kanske ngn kan komma med förslag på vad jag äter fel!

Frukost: Lättyoughurt med osötad müsli

Mellanmål: 1 päron

Lunch: Grillad tonfisk med ångkokta grönskaker och vitlöksyoghurt-sås

Mellanmål: 1 äpple

Middag: Typ lax med fullkornsulgur sallad med olja och vinäger.

Jag har även minskat på portionerna, jag tycker inte om kaffebröd, äter godis max! 1 gång/vecka om inte mer sällan! Förstår verkligen inte...

• Stora A

Ska tilläggas att jag dricker te med sacketter ell bara grönt, dricker jag läsk så är det cola light...

• Stora A

Tack för tipsen, men har redan dragit ner på maten ganska mycket, men som sagt det kanske bara är en lååååång platå! ;)

Var hos läkaren idag för att titta på proverna jag tog förra veckan, om det var något annat som var fel, men icke, han sa "om folk hade såå bra värden som dig skulle jag inte ha något jobb" :)

Men jag måste helt enkelt röra på mig mer...
    Skratta inte nu men jag har köpt en lateral tigh trainer från tv-shop...

Någon som har erfarenhet från en sådan...?

Min m2b bara skrattar...

• Stora A

Hihihi!
    Precis, när mitt sexpack framträder så kommer han inte skratta så mycket... :)
    Äter ni p-piller? Jag funderar på om man kanske rent utav går ner i vikt om jag slutar med dem...? Ngn som har erfarenhet ev detta?

• Stora A

Har snarare fått sämre hy sen pillrena så det är nog inget problem... däremot så slipper jag mens med de här och jag har ingen lust att åka på det så där lagom till den stora dagen... :)

• Stora A

har precis beställt en pilates-video också...
    Vad tror ni om det??

• Stora A

Agga P
    Vad använder du istället?

Väntar på spänning på min träningsvideo!

Jag har ett superbra grönt te jag dricker när jag blir sugen, det dämpar verkligen, det heter "drakens gröna te", men om man bara behöver ngt att knapra på så är några osaltade nötter ganska bra... :)

• Stora A

Åh, vad duktigt!
    Själv sitter man på ändan på kontoret med persiennerna neddragna då det blir för varmt annars...
    Hann dock med en snabb-prommis på lunchen!

• Stora A

Det är väldigt grönt...
    De flesta tycker inte att det är speciellt gott i början, men man vänjer sig! Nu kan jag inte leva utan det, ett ex:

Jag var jättesjuk för några år sedan och åt knappt ngt på en månad (men småsippade på det gröna hela dagarna) men när jag kom hem till sverige och de började ta prover på mig, var de på topp!? Alla vitaminer mineraler mm låg perfekt, läkarna var också i chock... De såg ju på bl a röntgen att saker inte var rätt! :)

Man kan inte köpa det på så många ställen, i stockholm finns det några, så om du bor här kan jag tipsa... priset varierar mellan 55-75 kr per förpackning...

• Stora A

ett tips i början är att hälla ner lite kanel ell kardemumma så smakar det bättre!

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!