• Stora A

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

Vad ni är duktiga allihop!
    Jag blir vansinnig på mig själv, man kan inte gå upp!!! i vikt när man "bantar"... dessutom tyckte jag så synd om mig själv så jag åt en halv bulle på fredagsfikat idag! :( Men det får jag väl överleva!

• Stora A

Nu är det dags att smita från jobbet!

Trevlig helg på er!

• Stora A

Jag vägde mig igår och den stod på håll i er nu!!! 60 Kg! Jag hoppas att det inte var fel på vågen!!!

Är lite lycklig men tyvärr känns det/märks det inte...?

Men om det stämmer, då j*vlar!

Måste ut och köpa en våg idag! Ngn som vet var man kan hitta en bra och billig i stan(stockholm)? Äger nämligen ingen själv... :)

• Stora A

Åt godis till frukost... Skäms så himla mycket... Kom till jobbet och de hade ställt fram världens största godisskål, så jag proppade i mig ett gäng...

Hur dålig får man vara... :(

• Stora A

Jaa, det blir ut och släpa runt hunden på en extra lång runda ikväll... :)

Och som sagt, det måste ju vara bättre att äta det tidigt, så har jag längre tid på mig att förbränna det...eller nåt.. :=) hihi!

• Stora A

hur gör ni de där gröna jätteglada gubbarna?

• Stora A

Det var inget jag såg nu...

• Stora A

Funderar på att köra ett race med cambridge nu, har ju inte hänt så mycket och jag ska fota secret box åt min m2b den 29 april, vill helst inte vara mitt fetaste jag då... :(

Kan man inte beställa det ngnstans utan att behöva gå dit?

• Stora A

Körde första passet med min hemma-dvd-pilates... Och den var såå bra! :)

Trodde att jag skulle dö under tiden men jag tog mig igenom den, inte så graciöst dock :D Min m2b skrattade så att han höll på att dö, men kämpade tappert med mig!

Har varit duktig i helgen också, 2 powerwalks har jag hunnit med!

• Stora A

Blev pilates-pass och en promenad på 50 min igår! Kändes jättebra! och idag blir det en rask promenad hem från jobbet, 70 min! Blir man inte lite lycklig och hurtig av det här fina vädret?! :D

Ha en strålande dag tjejer!

• Stora A

Körde pilates igår så det känns bra, måste också berätta att jag gjorde en "secret box" till min m2b i söndags och efter den ALL HEDER ÅT MODELLER! Jag hade sån träningsvärk i mage,rygg så jag kunde inte gå ordentligt förrän i tisdags!

Tänk er att spänna er och sitta i konstiga positioner i över 2 timmar... hon varnade mig men jag bara skrattade, tji fick jag... :D

Måste köpa en våg, var hittar jag en billig? I stan (sthlm)

• Stora A

Och hej l i s a klart du ska hänga på här!

Välkommen!

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!