• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • MissPhoenix

24 dagar av stress Jag tror att det blir jättebra om skickar dom i mitten av maj och har osa 1 aug.

Kände mig så fin i min klänning att jag funderar på att prova den idag igen

• MissPhoenix

Nu lämnar jag er igen, ska göra en pre-fit, alltså ett typ av allergi test på en kund innan han ska få transplanterat hår...
    Känns som om man börjar lära sig rutinerna nu.

• TezzAmore

Va bra det är att ha er att bolla tankar och idéer med! *skickar massa slängkyssar*

• Linum

Hårtransplantation... tycker det är ganska löjligt faktiskt. Kan man inte bara raka av sig håret om man börjar bli gles? Det är skitsnyggt med kal hjässa tycker jag!

• Linum

Vi tänkte nog ha osa 1/9. Är det för tidigt?

• TezzAmore

Linum: Kom att tänka på Magnus Carlsson f.d. Barbados! Han började ju bli tunnhårig för några år sedan. Han var tydligen på nån klinik och transplanterade. Kan ju meddela att det defintivt var värt det! Han var ju med på den där Abbagrejen jag var på med jobbet och jag kan ju meddela fröken ( ) att Magnus är nog den snyggaste bögen jag sett! (live iaf!)

• MissPhoenix

Linum - tycker detsamma jag, men det är SJUKT va många kunder det finns. Och dom är LIVRÄDDA att någon ska få reda på det. Laserbehandlingen som vi utför är fullbokat från 10-19 i veckor framöver.

Kanske ska tillägga att det går en hel del kändisar här men jag får inte säga vilka..........

• MissPhoenix

Magnus har flyttat rötter från nacken uppå hjässan....

• MissPhoenix

linum - osa 1/9 - när gifter ni er?

• TezzAmore

Linum: Ni gifter er i oktober den?? *varning för guldfisk*

Lykke: Vår vinexpert! Har du några bra vintips? Rött/vitt/bubbel? Jag gillade Chapell Hill bubbel som du tog me sist. Har du fler tips?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3