Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
MissPhoenix- Vad kul! då är vi 3 st som bor i kortedala som jag vet om. Du jag och TezzAmore
TezzAmore- Jag bor med i k-dala När gifter ni er?
Carma07- Visst verkade vara en toppen lösning till sminkningen, så väljer man ut smink så man håller sig fräsch resten av kvällen
Vi gifter oss den 1 augusti...
Mycket kvar för er att fixa?
*vift vift* jag kommer oxå Linum
Godmorogn Tjejer...
Ser fram emot ikväll, så gott att det är fint väder oxå! :)
Linum: Jag kommer gärna och byter musik... :D
Har jätte mycket att gör idag. Till råga på allt så har fabrikschefen kallat till möte nu på eftermiddagen 14.00-15.30! Vet ju hur dessa slutar.. *suck* Jag somnar på såna möten! *snarkar*
God morgon snyggingar.
En vacker dag. Älven ligger blank, solen skiner, livet kunde vara sämre
Träningsvärk idag. Var på grymt MRL-pass. Jädrans vad hon tog i- svettades så det droppade...
Kvällen var lugn efter det. Veckohandlade och sen fixaded jag ordning min badrumsförändring. Loppisbordet som blivit grått, glaskruka från IKEA och en nyinköpt orkidé. Det blev himla snyggt. Nu skall jag bara övertala mamma att väva gråa trasmattor till badrummet o sen skall jag väl försöka föryngra handduksbeståndet.
Det skall bli kul att träffas!
Jag och M var på Body Combat igår. Stackars han kan inte röra sig idag *skadeglad* "Tjejgympa" är ju inte så jobbig...
Idag är det date! Yippee! Jag gillar att träffa er för man bir på så glatt humör.
God morgon!
Carma: Jag köpte en Fiskars igår! *tjohoo* De hade även en liten mojäng till den för att biga kort. Man bytte ut skärbladet mot mojängrullen och så drog man som vanligt och det blev görbra!
Idag är en konstig dag! Känns som om man är ur synk! Jag vet, låter helt sjukt, men det känns verkligen så! Som om man är ur rytm... Livet går i ett spår och jag springer brevid och försöker hoppa på! Hehehe! "the lady´s goin´crazy!" Men annars är det bra!
Ska bli jättekul att träffas ikväll!
Lykke: låter som att ert fina badrum blev ännu finare!
Puman-prinsen: Vi skrider till verket den 25/8!
Håller med Linum, man blir på så bra humör av att träffa er girls!
God Morgon girls!
Jag och N blev osams igår! Över musiken till festen.....
Vi har inte riktigt samma smak, men jag försökte tänka på gästerna och ha allt från dansband, schlagers, ABBA och poppis musik som just nu spelas på radion. N ville ha en massa Nationalteatern.....Blä!