• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Fröken Malm: Gud va hemskt! Jag gråter mer över husdjur än över människor, just för att de är så oskyldiga (vi räknar bort kamphundar här tycker jag...). Mina missar är det bästa jag har. Jag talade om för M vad som gällde i början när vi träffades: Om han skulle visa sig vara allergisk, så går katterna i första hand.

Hoppas att de skaffar en ny katt - snart. Det finns många katter som behöver nya hem.

• Ab fab

Usch så synd. Husdjur är svårt att mista.

• Ab fab

Linum- tack. Dit skall jag gå. Passa på att dricka gott kaffe

Ja hand om övergivna katter är en god sak att göra

• Fröken Malm

Linum,
    Ja, och en go' katt som hon var också! Hur tillgiven och busig som helst. De höjde katten över skyarna verkligen. Morfar sa så här när han höll sitt första barnbanrsbarn (brorsans pojke) "Det här är NÄSTAN lika bra som katten". Haha!

Usch, mamma hade pratat med mormor på telefonen och hon hade storbölat. Nu är de ute och gräver ner henne under rododendronbusken i trädgårnde.

*snyft snyft*

• Linum

lykke: Såg du mitt inlägg om lotuslyktorna?

• TezzAmore

Fröken Malm: Usch va tråkigt! Det är alltid sorligt när ett husdjur går bort... jag förstår inte dom som ser på husdjur som ett vanligt djur liksom, när jag bodde hemma och vi hade hund var han som en lillebror för mig!

*Skickar dig massa mjuka tröstkramar...*

• TezzAmore

Carma: Jag skulle in till stan tidigare också! Jag tänkte gå förbi InEx och köpa pulver! Embosspulver! *fniss*

• Ab fab

japp Linum- jag såg det. tack!

Ja husdjur har man en speciell relation till. Min katt var den elakaste, roliga, egensinniga och stiliga katt man kunde tänka sig. 15 år efter han dog berättar vi fortfarande hsitorier om honom

• TezzAmore

Carma: Förresten, du får ta bort November som en av de månader som du minst tycker om... jag fyller år då! *fniss*

• Addiz

Hej på er! Jag har haft möten så att jag har inte hunnit kolla ett endaste dugg på BT :( (har inet ens hunnit läsa ikapp mig på kvällen) OCH datorn har supit bort alla mail jag fått/skickat sedan den 16 januari i år.... ALLA bröllopsmail, alla mail om min födelsedagsfest, och så de mindre viktiga; jobbmailen ;)

Malm: tråkigt med katten! Fy!

Nickes: tack för tårtmailet: jättefina bilder!

Nides: jag kommer att vara i Linné redan kl 16, men vi kan ha sällskap hem om du vill!

Alla andra: ses ikväll! Längtar tills jag kan släppa jobbet!!!! :)

*kramis*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3