Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nej förresten... det hon frågade efter var ju inte i glas...
Lykke: www.favoritsaker.se/art.asp&func=search&varuid= Sånna här var det jag såg i annonsen igår... är det sånna du är ute efter? Dessa är tydligen gjorda av ostronskal och du ville haft nått i mässing och färgat glas...
tack snälla Tezz.. precis sådana jag är ute efter. Jag tar svängen runt Philipiana o sen Haga på vägen till Linnégatan
Lykke: Har de inte såna på indiska??
Nix inte på Indiska, jag var förbi där häromdagen o då hade de bara en lotus i plast.....
Åh, jag sitter här och gråter!!!!!
Mamma ringde precis och sa att mormor och morfars katt precis blivit påkörd och dog i mormors armar. Denna katt hittade jag och N vid vägkanten i augusti när hon bara var ca 6 veckor. Mina morföäldrar tog sig an henne och har sen dess gjort allt för kissen, och hon är det enda dom prata om nästan!
Usch, är såååå ledsen!
Nej usch... va tråkigt!
Vet inte alls vad jag hade gjort om detta hade hänt mig.. nej vad ledsen jag blev!
Lykke: Jag slår en signal när jag vet när var hur.
Malm: *tröstar* Inte roligt att förlora ett husdjur. Vad tråkigt. *tröstkramar*
Var det inte någon mer som skulle mötas upp på stan?
Det mest ironiska är att det var mormors gamla kollega som körde på katten......
Lykke: Lotuslyktorna finns i Victoriapassagen Kostar 69kr stycket och fanns i massa härliga färger. Affären mitt emot Granit. Finns både stora och små lyktor.