Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tezz: Ja, vad bra. Då blev ju äntligen november en rolig månad. Bjuder du på tårta då? Om jag hinner hade jag tänkt att försöka hinna med något tidigare tåg och hinna med äreden. Vi kan ju pingla varandra vi också.
Mina föräldrar hade fyra katter hemma (efter jag och lillebror flyttat ut). Nu är inga av dem kvar så det är tomt. Och två av hundarna här på jobbet var riktig gamla och skruttiga och finns numer i hundhimlen. Den hunden som är kvar här nu fyller 11 år nästa vecka, så vi får passa på att njuta av honom de sista åren.
Carma: Okey! En tårta beställd till November!
Ja, usch, det är aldrig roligt när små oskyldiga djur dör. Funderade på hur det kommer bli när/om nån närstående dör.....Usch! Känner mig hemsk som funderar i såna banor, men sist en närstående dog var när min farmor gick bort för 18 år sedan. Jag var 10 och var väldigt ledsen men mer fasad över att se alla vuxna gråta, typ pappa, faster och kusiner......
Stackars malm *kramar*
Lykke, behöver du en tid för vaxning så testa att ringa Anki på perfekt skin.
Fröken Malm: Åh, vad jag känner igen mig! Jag har också tänkt i sånna banor... speciellt då både sambon och jag har gamla föräldrar. Sist jag var på en begravning var för 1,5 år sen när sambons mormor gick bort. Jag var inte så ledsen då jag inte kände henne. Hade bara träffat henne en gång. Jag tyckte att det värsta var att se alla andra ledsna, sambon och hans föräldrar....
Magnetpappret som jag beställt kom igår! *tjohoo* Nu kan jag göra egna coola magneter!
Malm*: skickar en tröst kram - Mitt marsvin ELVIS som jag haft i 5 år dog på självaste julaftonen 2006. Ingen rolig jul alls T.o.m var ledsen och brukar stå och ropa på honom...Elllis, elliss....Sorgligt sorgligt.
Tyvärr tillhör jag den skaran som haft mängder med närstående som gått bort och det är aldrig skoj. Och man vänjer sig aldrig.
Idag skiner solen och jag är på gott humör!! På jobbet är det skitlugnt..väntar på att klockan ska gå ungefär... kramar så länge!
Bauti - jobbar på en hårersättningsklinik inne i stan. Just nu sköter jag bara laserbehandlingar och receptionen men så fort jag vart i sthlm ska jag också utöva transplantering... Hhahahah DR MissP
Oj blev lite fel i mitt första inlägg - det är M som står och ropar på "ELLIS" inte jag
MissP: kanske skall skicka P till dig. Han har en liten helekopterplatta
Själv så skulle man behöva bli av med lite