Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
bauti: Ska bli jättekul att träffa dig igen imorgon.
Jag har skavsår i ögonen... j*vla linser...
Åååååååååååå , jag längtar att träffa er oxå. Det var så längesedan vi sågs
Linum: dom kanske sitter in och ut?
Ikväll ska vi fixa låtlista till festen. Ska nog lägga in lite skitmusik emellanåt så man kan ta paus med gott samvete utan att känna att man missar go'a låtar! Hehe!
Hur ska ni andra göra med musik på festen? Vi kommer ha en kille som kör ett par låtar live i nån timma. (kollega till N, hur bra som helst!)
bauti: Kan ögon sitta in och ut? Är det därför jag ser hela världen i rosagrått idag! *asgarvar*
Jag har redan kollat, men jag tror att jag kanske har ett litet katthår i ögat...
Fröken Malm: *gulp* har inte alls kommit så långt i planeringen. Jag är också så urkass på musik. Har ingen koll alls på vad låtar heter och vilka som sjunger. Det blir nog jobbigt att få ihop en låtlista. Men man kanske inte behöver någon speciell om man har det i trädgården.
Fröken Malm: Vi ska nog bara ha dator, förstärkare och högtalare med oss. Vi har rätt mycket musik, men mer kan alltid behövas. Vi får väl ta en kväll och gå igenom musik som vi kan låna av varandra! Ja! Här hemma hos mig! Ja!
Dags att bege sig hemåt. Kanske blir det lite tid över för BT ikväll. Men vi ses imorgon. Både här och på kvällen. *yuippie*
Linum: Jag kan behöva mycket hjälp med musik. Jag kommer gärna.