• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Fröken Malm: Va jobbigt! Lite klurigt när man har olika musiksmak! Fast jag håller ändå med dig, man måste ju tänka lite på gästerna, blandat är väl ändå bäst?!

• Ab fab

Nationalteatern... intressant val av musik. Även om jag gillar dem (perfekt kärlekssång "Bara om min älskade såg mig") Men kanske inte bröllopspartymusik...

• Nides

Fröken Malm: Då vet jag vad som väntar oss. VI har ju helt olika musiksmaker.. Men som tur är så har ham förstått att om det ska bli mycket dans så blir det mycket persikt musik! :D Hans kompisar dansar ändå inte mycket o jag tror att det är lättare att få de o dansa om de ska prova nåt nytt.. hihi

Lykke: Det låter väldigt fin när du beskriver det. Kan inte göra så mycket hemma hos oss i badrummet.. vi få knappast plats båda två där inne! :)

Tezz: hoppa på min cykel så ska jag skjutsa dg in igen :D :D

Linum: skadeglädje är den sanna glädjen säger de ju... hahahhaha

• Fröken Malm

Den äldsta gästen är 79 och den yngsta 12 år....så det är ju lite klurigt att samla musik som passar alla. Men det blev i alla fall allt från Sven-Ingvars till Marcoolio. (Och lite Nationalteatern......Kan ju passa på att gå på toa eller mingla då!

• Carma07

Godmorgon.

Idag är jag riktigt snygg och framför allt modern. Ville inte smutsa ner mina kläder till ikväll, så jag hittade en T-shirt i storlek megamaxixxxxl. Den går nästan ända ner till knäna som en klänning. (eller tunika om man vill) Jaja, det är ju modernt nu så det funkar väl. Ska verkligen bli jättekul att träffas ikväll!!!

Pumanprinsen: Känns som om vi har allt kvar att fixa. Har ni själva kommit långt i planeringen?

Tezz: Vad kul att du är med skärmaskin nu. Det kommer underlätta dina arbeten framöver.

Linum: Vad kul att han fick träningsverk. *också skadeglad* Killar tror inte att det är något jobbigt alls bara för att det är "tjejgympa"

Fröken Malm: Vad jobbigt med musiken. Men håller också med dig. Det är ju bättre att det är ett brett val av musik så alla tycker om någonting.

• Carma07

Fröken Malm: Aha, var lite sen med mitt svar. Ser ju nu att det redan hade löst sig. Men som du säger; det ska ju finnas lite mingelmusik också. Man kan ju inte dansa hela kvällen.

• Ab fab

R o jag har ju helt olika musiksmak. Jag tycker inte ens att dans är nödvändigt men det tycker han. Vi löste det med en DJ och att gästerna får skicka in önskelista på låtar.

• TezzAmore

*hoppas på Nides pakethållare* Tackar!

• Linum

Lykkesmykke: Jag har hittat en "du-och-jag-film"! Hot Fuzz. Läste recensionerna i GP precis. Brittisk knashumor. Perfekt.

• Ab fab

Är det den om de knäppa poliserna? Såg den på filmkrönikan i så fall. Precis i min smak

Blev precis inbjuden till nån form av kvinnor -kan kväll på SOHO. Lät himla kul. Gratis är alltid trevligt

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3