• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Addiz: Hej då. *vinkar*

Nides: Vi kanske kan kolla imorgon när jag vet lite närmre. Han sa att han kunde gå med mig till mötesplatsen så jag hittar. Han ska ändå gå en promenad med hunden. Så vi kan träffas hos dig, hos Addiz eller på majvallen.

• Carma07

Var och när i slottskogsvallen har jag ingen koll på. Det tror jag Linum har.

• Carma07

Kan vi inte bestämma någon plats lite vid sidan om så kanske vi lättare hittar varandra. Ni som känner till Slottskogsvallen, har ni ifs några förslag?

• Carma07

lykke: Det var jag som skrev fel. Jag menar naturligtvis slottskogen. Inte meningen att förvilla dig.

Nickes: Hej!!! Kul att höra från dig. Kommer du kanske med en sväng på fredag?

Schlagerqiuz på Hard Rock Cafe, fredag 11/5, Kl 17:00.

Tezz
    Lykke
    Linum
    Carma

• Carma07

Goddag.

Idag vaknade jag harklig och snuvig. Attans just idag. Men det verkar som det har försvunnit. Har med träningskläder, nummerlapp och säkerhetsnålar. Och mitt inbjudningskort. Vet ännu inga tider som jag kommer till Göteborg, men om jag hinner med så kommer jag gärna till Addiz och lämpar av min väska iaf. Jag byter om på jobbet innan jag åker så inget annat kommer med. Påminn mig om kamera förresten!!!

Nides: Vi kan väl också höras av senare på mailen ang tid att träffas?

MissP: Vad kul att höra av från dig. Och framför allt att allt verkar bra igen. Hinner du med en sväng på fredag?

• Carma07

Förresten så kommer min sambo inte med ikväll. Han tränar själv. Men håller på att fjäska med honom att han ska komma och hämta upp mig efteråt.

• Carma07

Jag kommer att få skjuts till majorna. Min kusin bor där. Han ska ändå ut med hunden när han kommer hem och följer mig till dit jag ska. Har mailat Addiz att jag gärna vill lämna min väska där och för vägbeskrivning. Hon har ännu inte svarat, men antar att hon bor i närheten av dit jag ska.

Så det ösregnar i Göteborg alltså? Här är det hyfsat väder. Molnigt, men uppehåll iaf. Om det spöregnar gillar jag också förlaget att hämta ut picknick-korgen tidigare. Var snuvig och harklig i morse och just nu är absolut fel tid för mig att bli sjuk.

• Carma07

Jaa, förlaget = förslaget!!

• Carma07

Ok, nu ser det ut som om ovädret har kommit hit. Skulle aldrig ha sagt det där med hyfsat väder.

• Carma07

Malm: Vad kul och hämta klänningen. Ska bli så spännande att se dig i den.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3