Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Vi får väl be och dansa lite för vädergudarna.
Vi får väl be och dansa lite för vädergudarna.
Jag offrar min trötthet till vädergudarna.
God förmiddag.
Tack för en trevlig promenad igår. Det får vi absolut göra om.
Addiz: Tack för fikaplats!! Underbar lägenhet ni har. Blev kär i erat kök. Och dessutom är jag kär i Boman.
Jag har kameran hemma och sladden på jobbet. Ska försöka komma ihåg att få med sladden hem ikväll så jag kan lägga upp bilderna på får blogg.
Tezz: Åk hem med dig ögonabums!! Du ska ju vara frisk tills på fredag. Och krya på dig.
God förmiddag.
Tezz: Har du inte gått hem ännu?! Vad sa jag till dig imorse?!! Tror inte butikerna får rea på det viset. Fult är det iaf.
Linum: Klart M är välkommen med. Kanske ska försöka få med mig sambon jag med?
Hon med klänningen har inte hört av sig. Så idag om jag hinner, fredag eller lördag får det bära av till Kungälv och boka upp den klänningen som var där. Skönt när det är avklarat sedan så man kan börja leta skor och underkläder.
Nides: Inte kul att ligga hemma dålig. Krya på dig!!
Tezz: Krya på dig du också. Glömde få med det i förra inlägget. :-O
Godkväll.
Har inte haft någon tid att vara här idag. Ibland måste man jobba ikapp sig och det är så svårt att koncentrera sig ibland när man hänger på BT samtidigt. Strulade till det igår i adm-programmet och behövde städa upp efter mig igen. Jaja, sådant som händer.
lykke: Snart dags att hålla tummarna. Skickar ett mail imorgon.
Tezz: Skönt att höra att du mår bättre. Skrattade gott åt din rapport igår.
Malm: En hippa till!! Vad roligt. Tänker på dig ikväll. Rapport imorgon?!!
Ikväll kom jag ihåg att få med mig sladden till kameran med mig hem. Så nu ligger bilderna i min dator redo för att läggas upp på bloggen. Men då glömde jag ju kolla vad lösenordet var. Det ligger ju i min hotmail som jag av någon anledning inte kommer åt hemifrån. Så ni får vänta en dag till.
Addiz: Det var ju en fin bild du hade på oss. Och Boman fick ju vara med också. *kär*
Ang aw imorgon så får jag nog bestämma mig då hur jag gör. Dels börjar pengarna sina och dels känner jag mig lite stressad inför helgen och allt som jag behöver göra. Men det skulle också vara så roligt att gå. Ett beslut imorgon när jag känner lite mer hur jag ligger till.
Eftersom det bara är jag här på kvällen så får jag hitta på lite annat nyttigt istället. Vi hörs imorgon!!
Malm: Hoppas du har kul just nu!!
God förmiddag.
Kikar in här snabbt. Känns som om bossen hänger över axeln och då kan man ju inte hänga på BT.
Puman: Grattis till nya jobbet.
Malm: Hur hade du det igår? *nyfiken*
Vad gäller ikväll så var det ju inte bara en pengafråga utan också en tidsfråga. Vill gärna försöka komma ändå. Det är ju så roligt att träffa er!!! Jag hör av mig i eftermiddag om det.