• Carma07

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Har inte kommit iväg ännu. Ska iväg nu till Format (om man vågar sig in med bilen i Götet) och sedan iväg till Kungälv om jag hinner och boka klänningen. Min plan är att sitta ikväll och skriva ihop infobladet också så är det bara att köra sedan.

• Carma07

Hej

Puman-prinsen: Lycka till imorgon på nya jobbet.

Nu har vi precis haft ett par vänner här på middag som vi frågat om de vill vara värdpar till vårt bröllop. De tyckte det skulle vara roligt och vill gärna hitta på lite saker. Hade från början tänkt att vi skulle klara oss utan det, men har tänkt om. Känns jätteroligt nu när vi fått ett ja från dem.

• Carma07

Godmorgon.

Puman: Ja, det blir nog en del ideér även från dem. De sprudlade redan av ideér och alla kommer vi inte att få veta. :-0 Det var bra för det fick sambon att inse att vi behöver lite aktiviteter för att inte festen ska falla helt platt. Vi kommer nog inte att ha ett traditionellt festhäfte utan ett mingelhäfte av något slag. Har inte funderat klart ännu på hur det ska vara.

lykke: Låter som en trevlig helg.

• Carma07

Linum: Ha det så jättebra i Frankrike. (Om jag missar att säga det senare)

Har inte sett någon av filmerna ni pratar om. Har blivit jättedålig på sådant.

• Carma07

Tezz: Kollade när jag var inne på min mail, men glömde ju att svara. Klänningen var jättefin. Gillade verkligen färgen.

Malm och hus? Är det något jag har missat? *oxå nyfiken* Är hon ledig denna vecka förresten?

• Carma07

lykke: Vad spännande!! Kul om de flyttar ut till våra trakter!!

• Carma07

Fredag: Tråkigt med din kollega. Håller med Puman, prata inte bröllop med henne. Gör det med oss istället.

Puman: Det är Petra74 och du som ännu inte varit med på en träff. Vi träffas så ofta vi kan. Brukar väl bli två gånger i månaden iaf. Vi pratar om att få ihop till en fika snart. Häng med då!! Fredag kan intyga att vi är väldigt snälla.

• Carma07

lykke: Jag finns hemma under långhelgen, så du kan ju även ringa om det skulle köra ihop sig. Finns ju även här emellanåt. Lycka till med pysslandet.

• Carma07

lykke: Yes, idag är han inte här och hänger över axeln.

• Carma07

Ang fikaplanering, vart har vi vår Tezz idag?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3