Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Ibland så står det i avtal (typ prenumerationsavtal, telefonavtal etc) att leverantören kan ändra priserna utan förvarning och utan att meddela köparen, typ... Men de är ju inte snyggt isf...
Ibland så står det i avtal (typ prenumerationsavtal, telefonavtal etc) att leverantören kan ändra priserna utan förvarning och utan att meddela köparen, typ... Men de är ju inte snyggt isf...
Fredag: jag blev lite sugen på Love Actually, så jag och min sambo skulle sett den i lördags, men vi (läs: jag ;)fastnade framför hemnet och bostadsrättsannonserna... Själv då?
Linum: har hört att The Holiday ska vara bra... en riktig mys-pys-film :) Har dock inte själv sett den...
Dags för lunch!
*kramis* så länge
Linum: hur snabbt är lunka jmft med strosa?
Om man kommer lite tidigare finns det en hel gata med 4-timmarsparkeringar (gratis) och vissa avgiftsparkeringar (inte så dyrt har jag för mig) på Ekedalsgatan... (Precis nednför vårt hus...)
bauti: kommer du imorgon? Kan inte du också ta med inbjudan så vi får se?!? Jättenyfiken!
Om ni vill komma och lämna typ väskor eller dyl hemma hos mig innan så kan ni göra det. Det tar nog bara ca 15 minuter att gå från mig till starten...
linum: Ja! jag tror att lunka blir bra för mig. Jag gillar att gå lite fortare än att bara strosa....
Jag är hemma från 16 imorgon, för de som vill komma och lämna grejor. Annars kan vi ses vid Majvallen typ 18? Eller vilken tid börjar det?
Åker hem för dagen, hörs imorgon sötnosar! =)