• Addiz

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Nides: kan du inte på fredag?
    Jag följer gärna med på fredag! :)

• Addiz

Tezz: stackare! Behöver du regnkläder förresten?

MissP: skönt att allt har löst sig!

Alla andra: är det nån som vill komma hem till mig innan och lämna grejor? Jag är hemma från 17.30 idag. Maila isf, så ser jag till att ni får min adress (kommer inte hinna kolla in här så mycket idag)

Nides, Carma, skulle vi ses vid Majvallen typ 18.30 eller?

Min m2b kommer till mållinjen med hund och kamera :)

får se om jag hinner in här mer idag, annars finns jag på mailen fram till 15.45 ca

*kramis*

• Addiz

Hej alla!

Tack för en superrolig kväll! Jag ska försöka ladda upp vår gruppbild på bloggen nu...

*wish me luck*

Hörs imorgon! *slängpussar till alla*

• Addiz

Hej tjejer!

Har inte haft en enda minut att kolla in på BT idag :(

Fick ett klubbkort till Schlagerklubben imorgon på Berså Bar, är det nån som vill hänga på dit?

Tack för alla snälla ord om sambo, lägenhet och hund ;)

Ser verkligen fram emot fredag! Glöm inte att anmäla er så vi kanske vinner partypaket: www.radiocity.se/gbg/2156.aspx

*puss på er godingar*

• Addiz

Oj vad tomt det var här idag... Hallå?!?! *eko, eko, eko*

• Addiz

Kommer iofs inte ha så mycket tid att hänga här idag heller men.... Vi ska dessutom på två lägenhetsvisningar idag. :) Antagligen inte intressanta, men kul att kolla iaf!

• Addiz

Tezz: vi gillar vår lya jättemycket, men vi skulle vilja ha liiiite större... Men det blir nog svårt, för vi har ganska höga krav ju ;)

Malm: vad gör man inte för konsten?!?! ;)

• Addiz

Jag skrev (kl 23.30 igår):

Tjejgäng i giftastagen,
    som älskar värsta schlager'n,
    vill gå ut på freda´,
    och i quizen leda,
    och fylla med snacks lilla magen.

Helt corny, jag vet, (jag är ingen hejare på att rimma ;) men det kanske fångar deras uppmärksamhet ;)

• Addiz

Kunde nån maila ut inlog och lösenord till bloggen? Så kan jag ladda upp ett foto från i tisdags...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3