Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
lykke: jungfruben?!?!
lykke: jungfruben?!?!
OK *kopplar inte* Brads vet jag vad det är, men varför jungfruben?
Linum: jag tror inte att man behöver adapter i France, jag har iaf aldrig med mig nån när jag åker till Lyon. Både i konferensrummet på företaget och på hotellet pluggar jag bara rätt in och kör! :D
God morgon tjejer! Har legat sjuk i två dagara nu, och inte haft ork att gå in och läsa igenom alla inlägg :(
Har dock hunnit uppfatta att Malm också är sjuk *bums* hem i säng med dig!
Fredag: hemma, har grymt ont i halsen och huvudet :(
Tezz: Tack! :D Tror inte det var du. De vi var och hälsade på i Malmö i helgen, tjejen i paret har också fått ont i halsen och så... Vi fick det nog nånstans ute på stan i Malmö
Har ni bestämt nåt nytt fikadatum?
bauti: kul att dte gick bra!
Carma och alla andra som tänkte ha callor och binda sin egen bukett: jag har nu bl a på Törnrosa sett krukväxt-callor. De jag såg där (och faktiskt även i en butik i Malmö i helgen) var "svarta" callor. De var inte hysteriskt dyra, fast det är klart, du får nog inte ut 20 callor ur en sån...
äsch, det var nog inte ett så bra tips iaf...
Carma: callorna i krukan var ganska stora, det kan ju vara värt att kolla om du ska in till stan nåndag framöver: Törnrosa vid Södra vägen.
Malm: jag har också en och annan flaska undanstoppad! :) Men jag tror att det blir bra med det du har!
Hej alla!
Har också varit ute och panikshoppat, idag nu på morgonen, hittade inte heller nåt att ha på mig. Man kan väl inte gå i jeans på en vigsel?
Har legat sjuk hela veckan, men ska ta mig till kyrkan, men frågan är bara: var f*n ligger kyrkan?!?! Nån som vet?
Tråkigt Carma, att du inte mår bra!
Åh, tack! Nu ska jag nog hitta!
Vet ni, att det typ ingenstans på Tuves församlings hemsida står vilken adress deras ena kyrka ligger på? Fånigt!
Jag ska prova lite klädkombinationer nu, innan det är dags att dra iväg...