• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Ps
    Underbar brudklänning, Atelier Diagonal Strl 42

• Petra74

Är det någon av er so har tips på butiker i göteborg där man kan handla underkläder till bröllopet?

• MissPhoenix

Uppe med tuppen idag som vanligt!!

Mario är själaglad just nu, hans pappa kom hem med en ny fin trehjuling igår och bygde ihop den när han somnat - så nu sitter han på den och vägrar att gå av

Petra - change och chia är kanonbra till underkläder - hjälper en att hitta rätt storlek och vet verkligen vad dom pratar om!

Idag ska jag till stora hemska farbror doktorn... Har ingen större lust att springa dit ideligen, funderar starkt på att säga upp bekantskapen..

• MissPhoenix

Efter att ha läst igenom dom 700 inläggen jag missade igår kommer följande kommentarer :

Linum
    Carma
    Addiz
    Nides
    Tezz
    Lykke
    Miss P - vill också hänga med ju

Bauti - jag kan hjälpa dig om du vill...

Osså var det något mer jag skulle svara på....hmmm... får skicka iväg detta och leta upp det igen.....

• MissPhoenix

Jo just det, frieri och förlovning...
    Jag blev friad till av J på Ms dop, framför alla!
    Jag som var helt bombsäker på att han inte ville förlova sig efter 2 kassa förlovningar. Iaf enligt vad han själv sagt när vi pratat om det.
    Så, man kan definitivt säga att han tog mig på sängen.... jag hade absolut ingen aning. Han hade haft ringarna i jackfickan i en hel vecka - utvalda i rätt storlek (!)och t.o.m graverade!

• bauti

Petra: Inne i Arkaden finns en underkläderaffär (kommer inte ihåg namnet), bra priser å kanon service.

MissP: Ja hjälp mig

• MissPhoenix

Bauti - stället i arkaden som du tipsar Petra om är change som jag också tipsade om. Men, change finns också på kungsmässan, backaplan, frölunda torg (?)... Dock gillar jag arkaden bäst!

När gifter du dig? Minne guldfisk härborta....

• MissPhoenix

Vilken tur, jag är hemma då

• bauti

Jag kunde inte hålla mig igår. Var bara tvungen att prova klänningen.
    Som jag trodde så var den förliten efter incedenten.
    Men snygg var den
    P sa att den var "sket snygg".

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3